به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (5,006 پرسش)
farzad پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید آقای دکتر..یه چند وقتی میشه که بیضه هام خیلی میخاره..هر چقدر میخارونم بیشتر میشه ممنون میشم اگه میشه دلیلشو بفرمایین ..یا اگه مشکل حادی باشه یجوری برم دکتر با تشکر از شما.-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
به متخصص پوست مراجعه کنید
-
- سلام جناب دكتر جباري
وقت عالي متعالي
مزاحم شدم خدمت شما تا مشورتي كنم درمورد مشكلم
فرزند پسر يكساله اي دارم كه از تولد دچار نهان بودن بيضه چپه – در نوزادي و شش ماهگي به متخصص مراجعه كردم كه در نوزادي بهم گفتند تا يكسال صبر كن -در شش ماهگي مراجعه كردم كه امپول هرموني به نام chorionic otorofin
تجويز كردند كه من به دليل وسواس زيادم امپول را نزدم
چند روز پيش سنو گرافي مراجعه كردم كه پزشك گفت من بيضه چپ رو مشاهده نميكنم
نميدونم شايد به دليل گريه پسرم با دقت نگاه نكرد
ميخواستم لطف كنيد راههنماييم كنيد
ممنونم ميشم اگه يه پزشك مورد قبول خودتان در استان كرمان يا يزد بهم معرفي كنيد
بنده ساكن كرمانم
با سپاس فراوان از شما-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
متاسفانه حضور ذهنی برای متخصص در کرمان ندارم ولی ارولوژیست با معاینه اغلب موارد متوجه می شود البته دکرت زارع در یزد هستند که پزشک خوبی است
-
- با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز، آقای دکتر سن من 27 سال که دارای انحراف آلت حدود 40 درجه هستم. لطفا در مورد عمل انحراف آلت و هزینه آن و همچنین عوارض احتمالی آن اینجانب را آگاه کنید. با تشکر از راهنمایی های مفید و ارزنده شما
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
هزینه بستگی به بیمه تان و بیمارستانی که عل می کنید دارد. عوارض آن معمولا جدی نیست و شیوع کمی دارد ولی بالاخره احتمال بروز عوارض هست. مثل ماندگاری درد اختلال نعوظ کوتاهی مختصر آلت البته بیمارانی که من تا بحال عمل کرده ام هیچکدام مبتلا به این عوارض نشده اند
-
- سلام دکتر.جوانی هستم متاهل و 25 ساله که خود ارضایی زیاد میکردم و حالا التم زیاد سفت نمیشه .می خواستم ببینم که با مصرف قرص ترادالافیل در اینده به مشکلی بر نخواهم خورد. خواهش میکنم ازتون اگه راهی هست گه دوباره به حالت اولم برگردم بهم بگین. ممنونم از تون
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
همان قرص تادالافیل و ترک خود ارضایی را توصیه می کنم
-
- با سلام
من چند وقت پیش چند تا سوال پرسیده بودم که جوابم را گرفتم ولی ناقص بود
اگر ممکنه بیشتر توضیح بدین
البته ترجیح میدم سوال هایم را یکی یکی بپرسم شاید بهتر جواب بگیرم
اول از همه در مورد انحراف الت بود که شما گفته بودین در صورت عدم مشکل در نزدیکی نیاز به عمل جراحی نداره ولی چند تا مشکل دیگه هم هست در مورد انحراف باید بگم در حالت تحریک الت این انحراف به سمت چپ کاملا قابل مشاهده می باشد و در همین مسیر هم الت ناپایدار می باشد و اگر من کنترلم را کم کنم التم کاملا شل می شود و به سفتی کامل نمی رسد و اگر با دست الت به طرف راست منحرف کنم به حد مطلوب سفتی می رسد البته شما گفته بودید مشکل عدم سفتی کامل یک مشکل روحی و روانی می باشد ولی من اصلا متوجه نمی شم خودم فکر می کنم که از این جهت کاملا اماده و دارای اراده می باشم خودم تاحدودی فکر می کنم این مشکل انحراف باعث به وجود امدن دیگر مشکلات شده من 35 سالمه و متاهل هستم و 1 ساله ازدواج کردم و فرزندم تا 1 ماه دیگه متولد می شه دوست دارم این مشکلم حل بشه لطفا راهنمایی کنید-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
حقیقتش من خیلی متوجه مشکل شما نمی شوم اینکه به راست که می دهید خوب است و اگر به سمت چپ منحرف شود ضعیف می شود به نظرم شما مشکلی ندارید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید
