به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر فريبا جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 218 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير
    چند وقتي هست كه به زگيل مقعدي مبتلا شدم چندتا سوال داشتم
    ١-آيا با ليزر زگيل أطراف مقعد، اگر داخل مقعد رو هم درگير كرده باشد با اين ليزر از بين ميرود؟
    ٢-در صورت وجود زگيل در داخل مقعد اگر درماني صورت نگيرد خود به خود از بين ميرود يا حتما بايد درمان شود؟(منظور داخل مقعد است)
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام
      ١-آيا با ليزر زگيل أطراف مقعد، اگر داخل مقعد رو هم درگير كرده باشد با اين ليزر از بين ميرود؟…………………..تا جایی که دیده شود می شود لیزر کرد
      ٢-در صورت وجود زگيل در داخل مقعد اگر درماني صورت نگيرد خود به خود از بين ميرود يا حتما بايد درمان شود؟……………………..ترجیحا بهتره درمان شود

  • تصویر کاربر محمدرضا جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    با سلام
    پس هیچ راه رهایی از رنج برای من وجود ندارد ؟
    ممکن است در آینده نزدیک راه جدیدی ابداع گردد تا امثال من درمان شوند؟ منظورم اینست مقاله یا تحقیقات جدیدی انجام نشده است ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      بعید می دانم در آینده اتفاق خاصی بیفتد

  • تصویر کاربر roxana جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    سلام روزتون بخير من چندرماهي ميشه كه ٣ جاي مختلف ناحيه تناسليم ذرات بسيار ريز مانند خال گوشتي ديدم و چون اكثر جاي بدنم خال گوشتي رشد ميكنه زياد جدي نگرفتم يك سال پيش به خاطر ليزر كه ميرفتم تو گردنم ذرات ريز خال گوشتي زياد بود دكتر رفتم اين دارو را داد و از همين به ناحيه تناسليم زدم چند روز رفتن ايا نياز باز به پزشك مراجعه كنم و ذرات شبيه اين عكس موجود در سايت شما بوده ولي بسيار ريزتر ممنون ميشم راهنماييم كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      این ضایعات زگیل نیستند و نیازی به مراجعه نیست

  • تصویر کاربر کوروش جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
    سلام .آقای دکتر جباری عزیز .
    آیا درمان زود انزالی باید پیش ارولوژی ست بریم؟ یا روان شناس!!آیا اصلا درمان طبیعی داره..یا فقط با قرص استفاده از تاخیری میشه جلوی انزال گرفت. تشکر از شما دکتر عزیز که وقت میزارین جواب میدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      آیا درمان زود انزالی باید پیش ارولوژی ست بریم؟ یا روان شناس!!……………………به هر کدام می توان مراجعه کرد

      آیا اصلا درمان طبیعی داره……………………….بندرت

      یا فقط با قرص استفاده از تاخیری میشه جلوی انزال گرفت………………………غالبا با دارو میشه کنترلش کرد

  • تصویر کاربر شیرین جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 184 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.میخاستم بدونم اینکه میگید بعد از دوسال ویروس توسط بدن دفع و از بین میره..منظورتون عفونت های ایجاد شده توسطه ویروسه یا اینکه خوده ویروس hov?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      خود ویروس

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید