به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حمید جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 303 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    می خواستم بدانم آیا می شود در فردی 25 ساله ختنه و عمل انحنای آلت به سمت بالا را باهم در یک عمل انجام داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله می شود
  • تصویر کاربر مریم جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    من نامزدم مشکل کوتاهی قد الت تناسلی داره
    این مشکل راه حلی داره
    کمک کنید لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر متاسفانه راه موثری برای افزایش سایز آلت وجود ندارد
  • تصویر کاربر علیرضا جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    با سلام بعد از عمل واریکوسل چند روز بعد می توان نزدیکی کرد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      محدودیت زمانی ندارد
  • تصویر کاربر یزدان جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    سلام
    خسته نبا
    لطفا" هزینه عمل وازکتومی را بفرمائید و ایا عمل سر پای است یا نه ودر صورت عمل شدن نیاز به استراحت زیادی است و عوارض بعداز عمل دارد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      براساس قوانین جدید که به تصویب رسیده است وازکتومی در ایران ممنوع شده است
  • تصویر کاربر پ. جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر جباري. چند سوال درمورد زگيل تناسلي داشتم ممنون كه جواب ميديد.
    ١. ايا زگيل تناسلي وقتي بوجود مياد يكي دوروزه بزرگ ميشه يا اينكه زمان زيادي ميبره كه بزرگ بشه
    ٢. اگه ضايعه خارش داشته باشه و با خاروندن كنده بشه و ديگه در نياد و اطرافشم زگيل نزنه و جاش هم نمونه زگيل هستش؟
    ٣. ايا زگيل بعد از درمان با پودوفيلين جاش ميمونه؟؟
    ٤. من چندتا ضايعه روي قسمت كش مايو داشتم بعد از اصلاح كه انجام دادم با تيغ شب سطح بيروني تناسليم خارش پيدا كرد و همون شب ي ضايعه كوچيك زد ايا زگيل بود؟ ايا زگيل ب اين سرعت در مياد يا زمان ميبره در ضمن لازم ب ذكره كه سري بعد كه مجددا اصلاح كردم زياد نشدن
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ١. ايا زگيل تناسلي وقتي بوجود مياد يكي دوروزه بزرگ ميشه يا اينكه زمان زيادي ميبره كه بزرگ بشه…………….بزرگ شدن زگیل زمان بر هست
      ٢. اگه ضايعه خارش داشته باشه و با خاروندن كنده بشه و ديگه در نياد و اطرافشم زگيل نزنه و جاش هم نمونه زگيل هستش؟………..نمی توان بطور قطع گفت ولی بعید است که زگیل باشد
      ٣. ايا زگيل بعد از درمان با پودوفيلين جاش ميمونه؟؟………………….نه چندان
      ٤. من چندتا ضايعه روي قسمت كش مايو داشتم بعد از اصلاح كه انجام دادم با تيغ شب سطح بيروني تناسليم خارش پيدا كرد و همون شب ي ضايعه كوچيك زد ايا زگيل بود؟ ايا زگيل ب اين سرعت در مياد يا زمان ميبره……………اینها علائم زگیل نیست
    2. تصویر کاربر پ. جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      خيييييييييييلي ممنون دكتر عزيز
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      موفق باشید و سلامت
    4. تصویر کاربر پ. جمعه ۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      ممنون آقاي دكتر. شما هم همچنين
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید