به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
پوريا یکشنبه ۱۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
تقريباً ١ سال است كه تعدادي زائدي در اطراف ناحيه تناسلي مشاهده كردم. تعداد و اندازه آن ها تا حدود ١ ماه پيش تغييري نداشت. و از يك ماه پيش تا به امروز اندكي افزايش در تعداد اين زوائد حس ميكنم. لازم به ذكر است من در سكوي گازي شاغل هستم و ٢ ماه گذاشته تماماً دريا بودم و وابطه جنسي نداشتم. به مدت ٢ سال اخير هم فقط يك شريك جنسي داشتم. آيا بيماري از طريق او به من منتقل شده؟ امكان انتقال از طريق سرويش بهداشتي سكو و ماشين لباس شويي يا هر عامل ديگري در سكو وجود دارد؟
درباره نحوه درمان، نوبت دهي و هزينه درمان هم متشكر ميشم اطلاعاتي در اختيارم بگذاريد.-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
این ها زگیل تناسلی است که یک بیماری جنسی است و حدود ۹۹ درصد موترد از طریقجنسی منتقل می شود و بندرت از طرق دیگر منتقل می شود
-
- آلت تناسلیم خیلی جمع میشه و در حالت عادی به کمتر از 5 سانت میرسه و بیضه هام هم سفت شدن. وهمچنین کیسه بیضه هم جمع میشه و اصلا شل نمیشه.
قبلا اینجوری نبوده.-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
استرس و وسواس و اصولا برخی حالات روانی باعث این قضیه شده و هر چه ریلکس تر باشید شل تر می شود
-
- سلام جناب دکتر، چندروزپبش مزاحمتون شدم دردبیضه راست وپهلو ورون دارم، البته سابقه کیست چندسال پیش داشتم وبادارو ردکرد دردش چهارتا کیست بیضه داشتم دکترگفت عمل واجب نیست، الان موقعیت دکتروسونو ندارم، دارویی هست فعلا آرومم کنه، خداخیرتون بده، یاحق
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
برای درد می توانید کپسول سلکسیب هر ۱۲ ساعت استفاده کنید
-
- با سلام… پسرم الان 2سال و نیم است…در دو ماهگی ختنه شده. یه مدتی است متوجه شدم یکی از بیضه هایش کوچک است. و یکی حالت عادی دارد و موقع گریه و دستشویی باد میکند… مثل بیضه های سالم پسر 4ساله ام که در سه ماهگی ختنه شده… میخواستم بدونم علت چیست؟نگرانم. با تشکر.لطفا راهنمایی کنید
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
به احتمال زیاد فرزندتان مبتلا فتق یا هیدروسل هست و نیاز به سونوگرافی است
-
- سلام من پسری ۲۳ ساله هستم از بچگی شب ادراری داشتم تا سن حدودا ۱۸ سالگی ولی الان دوباره این مشکل رو پیدا کردم ممنون میشم راهنماییم کنید
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
بهتره رفتار درمانی کنید ولی دارو هممی توانید استفاده کنید مثل ایمی پرامین
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

