به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
سعيد یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
با سلام
من مريض خودتون هستم ٣٤ ساله هستم و مجرد ،پارسال بعد از مشكلات عصبي زياد شامل كاري و عاطفي شديد ،،دچار سوزش ادرار شدم و عدم نعوظ صبحگاهي و بي ميلي جنسي ،پس ازون سونو گرفتم سايز پروستات ٢٩ ،تاوانكس ٢٠ تا و ناپروكسن ٢٠ تا خوردم بعد سونو دادم سايز ٢٦/٥ ،٣،٤ تا كپسول تاوانكس و قرص ناپروكسن رو كه خوردم مشكل نعوظ صبح برطرف شده بود اما با ادامه دادن تا ٢٠ تا ،بعدازون تا مدتي صبحهاكه از خواب بيدارميشدم،ادرار را متوجه نميشدم و سوزش نوك آلت كمي وجود داشت ،آمپول آميكاسين ٣ تا و قرص افلوكساسين ١٠ تا و ٢ تا هم آمپول كورتون زدم ،سوز ش كم وجود داشت نهايتا با قرص وزيكر ١٠ عدد خوردم سوزش برطرف شد.،تا مدتي هم خوب بودم ،مشكلات الانم اينه كه نعوظ صبحگاهي بلافاصله پس از بيدار شدن ندارم اما صبح پس از بيدارشدن تا به مساله تحريك كننده فكر ميكنم نعوظ ايجاد ميگردد،و مشكل دوم اينكه هربار در طي روز نعوظ ايجاد ميگردد احساس وجود ادرار هم ايجاد ميگردد كه باعث زود انزالي هم ميگردد،احساس شديد ادرار داشتن هم صبح بعد ازبيدارشدن ندارم با اينكه كامل و راحت ادرار ميكنم،بعد از اجابت مزاج احساس وجود ادرار در نوك آلت وجود دارد و در صورتيكه آب روي نوك آلت گرفته شود تخليه انجام ميپذيرد،هنگام نشستن روي صندلي احساس تورم خفيف در منطقه پايين مقعد به سمت بيضه دارم و بعد از نشستن بلافاصله احساس ادرار داشتن ميكنم ،در كل پس ا اجابت مزاج همش احساس وجود ادرار دارم و سوزش گهگاه اما تكرر ندار م،ماه گذشته يك دوره بتانكول خوردن و همه اين علايم به شدت كم شده بود اما باتمام شدن ٣٠ عدد دوباره علايم شروع گرديد ،تصاوير سونو و آزمايش ماه گذشته پيوست ميباشد،ضمناً براي مشكل نعوظ شما كپسول ول من و قرص تادالافيل داده بوديد،كه در زمان خوردن اينها مشكل برطرف گرديده بود ،البته تادالافيل از ٢ بسته فقط يك بسته خوردم،لطفاً راهنمايي فرماييد-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
همینقدر که نعوظ دارید یعنی نرمال هستید و نگرانی ندارد
وزیکر، ورزش عضلات کف لگن و استبراء بعد از ادرار کردن باعث بهبود شرایط خواهد شد
-
- تکرر ادرار دارم بیشتر شب ها اذیت میکنه سوزش دارم دیر ارضا میشم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم سونوگرافی از کلیه ها مثانه و پروستات و نیز ازمایش خون و ادرار انجام داده و معاینه شده و براساس نتایج درمان شوید
-
- سلام خسته نباشيد آقاي دکتر
ببخشيد من بعد از رابطه محافظت نشده اي که داشتم يه سري لک تيره رنگ روي کلاهک آلتم و محل برش ختنه به وجود اومد که هم سطح پوست هستن و برامدگی ندارن
دکترهاي زيادي رفتم هم اورولوژ هم پوست گفتن چيزي نيست
ولي هم زياد و بيشتر دارن ميشن هم روي کلاهکم مثل حالت پنبه پنبه اي تيره و روشن شده
يه دکتر پوست بهم يه پماد ساختني که شامل زينک اکسيد و بتامتازون بود بهم داد ولي اصلا تاثيري نداشت
داخل مجرا هم که از هم باز ميکنم لکه هاي سياه ميبينم دو طرف داخل مجرا
از بابت hpv نگران هستم
2تا سوال داشتم
اول اين که اينا hpv هستن؟
اگر نيستن چي هستن و چجوري درمان کنم آقاي دکتر لطفا راهنماييم کنيد
عکس هم ارسال کردم خدمتتون با تشکر فراوان از لطف شما-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
این ضایعات لیکن پلان هست . لیکن پلان یک بیماری التهابی نسبتاً شایع پوست و مخاط است و منشا آن خودایمنی است. یعنی سیستم ایمنی بدن در طی این بیماری علیه بخشهای طبیعی پوست، مخاط، مو و یا ناخن خود فرد فعال میشوند.علت اصلی آن تاکنون ناشناخته باقیمانده است. قابل ذکر است که این بیماری مسری نیست، یعنی از شخصی به شخص دیگر انتقال نمییابد ولی استرس میتواند این بیماری را بدتر کند. لیکن پلان یک بیماری مزمن است اما در بسیاری از موارد طی دو سال کاملاً از بین میرود. در درمان این بیماری معمولاً از پمادهای موضعی کورتونی و گاهی استرویید خوراکی استفاده میشود،
-
- سلام.لیزر زگیل تناسلی درد دارد؟ ایا بی حسی موضعی انجام میشود؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
.لیزر زگیل تناسلی درد دارد؟ ……..خیر
ایا بی حسی موضعی انجام میشود؟……..بله
-
- سلاام من رابطه جنسی تا حالا نداشتم فقط چن سال پیش یکی سکس دهانی برام زد …بعد الان رو التم چن دونه خیلی ریز هست نمیدونم شاید از قبل بود و اینا میخواستم بدونم اینا زگیلند؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
خیر زگیل نیستند -
آرش یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
ممنون از پاسخ امروز یکی رو کشاله ران دیدم (البته من 4 سال پیش قارچ کشاله ران گرفتم مو های این منطقه ریخت )
این زایده خیلی کوچیک نگران کرده منو -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
زگیل نیست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

