به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
م- یکشنبه ۱۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
لام چند سالی است که فشار ادرارم کاهش یافته پیش بینی پزشک انحنا در مجرا بود کلی قرصهایی که کاهش فشار خون را در بر داشت خوردم با خوردن قرصها تا حدی مشکل برطرف میشود ولیکن با اتمان ان دوباره شروع میشود در ابتدای ناراحتی مشکلی در پروستات نبود ولیکن مدت یکسالی است که پروستاتم نیز کمی بزرگ شده و حتی ماه گذشته ملتهب بود که کپسول مکسولوسین 4./ خوردم ناراحتیدر پروستاتم حل شدولی فشار ادرار هنوز کم است چه توصیه ای میکنید ؟ متشکرم-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
اطلاعات بیماری تان برای ارزیابی و قضاوت خیلی کم هست و نمی توانم توصیه ای کنم
-
- سلام آقای دکتر.
من هم دچار هیپوسپادیاس هستم و در سن 10 سالگی طی 2 سال 3 بار در تبریز توسط دکتر مداین عمل شدم ولی بهبودی در این سه عمل مشاهده نشد. آلت من دارای انحنا به سمت پایین هست ولی به نظرم کمتر از 30 درجه هست. حال یه سوال داشتم: انجام عمل رفع انحنا آیا موجب کمتر شدن طول آلت در حالت نعوظ میشه یا نه؟ در ضمن انحنای آلت من درست در ناحیه کرونال هست و به سمت پایین منحرف شده است.-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بستگی به روش عمل و شرایط فعلی هیپوسپادیاس تان دارد
-
- با سلام و عرض خسته نباشيد، به تازگي بر روي آلتم زخمهايي به شكل ترك خوردگي ايجاد ميشود و بعد از چند روز سوزش خوب ميشود، ممنون ميشم دليل اين مشكل رو بيان كنيد و اگر نياز به درمان دارد راهنمايي بفرماييد. با تشكر از شما
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
احتمالا اگزما است ولی برای تشخیص و درمان نیاز به معاینه هست
-
- ضمن عرض سلام و ادب فراوان خدمت جناب دکتر جباری عزیز
پدر بنده دچار بیماری هیدروسل می باشد…ایشان در اواخر شهریور ماه سال 92 با معرفی پزشک سنوگرافی را انجامک داده و نتایج زیر در سونوی پدرم آمده :
1- بیضه ها با سایز و اکوی نرمال در داخل اسکروتوم مشاهده میشوند.
2- ضایعه فضاگیر یا پارانشیمال واضح در بیضه های دو طرف دیده نمی شود.
3- اپی دیدیم دو طرف نمای طبیعی دارند.
4- علائمی به نفع واریکوسل مشاهده نمی شود.
5- هیدروسل شدید با حجم تقریبی 200 سی سی در طرف راست و 350 سی سی در طرف چپ مشاهده می شود.
6- ضخامت جدار اسکروتوم طبیعی است.
7- هرنی اینگوئینال اوکولت در دو طرف مشاهده می شود.
جناب دکتر از شما خواهشمندم نظرتان در مورد موارد و نتایج گفته بگویید…ضمن آنکه قرار بود طبقه گفته ی پزشک معالج پدرم ، در پاییز 92 پدرم را عمل کنیم ولی به دلایل مختلفی (کار و …) این عمل به تعویق افتاده و تا کنون اقدامی در راستای عمل پدرم صورت نگرفته…آیا وضعیت او شدیدتر میشود یا …؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
با توجه به گزارش سونوگرافی بهتره در اولین فرصت عمل کنند البته مشکل حاد و اورژانسی نیست ولی اگر سن شان اجازه می دهد و بیماری جسمی برای جراحی ندارند بهتره که عمل کنند.
-
- سلام آقای دکتر خیلی خیلی خیلی شرمنده ام که مزاحمتون شدم . آقای دکتر چند تا عکس براتون فرستادم که ازتون خواهش میکنم که تک تک آنها را از تمام زوایا بررسی کنید و به سوالاتم پاسخ کاملی دهید، به خدا امکان مراجعه حضوری به دکتر رو ندارم و تمام امیدم شمایید. 1)_ آیا کجی آلت بنده مشکل ساز است و جای نگرانی دارد؟ 2)_ به نظر خودم این کجی آلت در اثر مالش سر آلتم در حالت نعوظ به پای چپم برای خود ارضایی به مدت حدود دوسال بوده است آیا این صحت دارد؟ و مشکل ساز است؟ 3)_ آلت بنده و سر آن ، یک مقداری چرخش نیز دارد که خواهشمندم بررسی نمایید . 4)_ در حالت غیر نعوظ هم آلت من انحنا به چپ دارد و روی بیضه چپم که دراز تر از سمت راستی است می افتد البته از انتها این طور است ، آیا طبیعی است و همه اینگونه اند یا تنها من؟ 5)_ بر روی بدنه آلت من در قسمت راست آن (خلاف جهت انحنا) دو شی کرم مانند به درازی 1.5 سانتی هستند که نرمند و در حالت نعوظ آن قسمت به صورت یک خط مدادی به صورت یک ترک خیابان تو رفته اند که در عکس هم قابل مشاهده اند. آیا مشکل ساز اند؟ 6)_ به نظر خودم طول یک طرف آلت بنده نسبت به طرف دیگر آن کمتر است و انحنا هم بدین منظور است . آیا صحت دارد؟ 7)_ آیا آلت بنده میتواند موجب شکایت همسر آینده ام شود یا خیر؟ ————- در کل آقای دکتر برایتان بگویم که در شرایط روحی بسیار بدی هستم و تنها امیدم شمایید ، خواهشمندم به سووالاتم پاسخ های جامعی دهید تا دوباره مزاحمتان نشوم. در ضمن 20 سالمه و طول آلتم هم 13 سانت. شرمنده
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
در کل همه چیز طبیعی است و مشکلی نیست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

