به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر عرب پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام پسرم الان دوماهه است ابتدا وضعیت بیضه اش مناسب بودولی یه چند روزه که بیضه چپش نزول کرده و اصلا دیده نمیشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ابتدا در حمام و اب ولرم دقت کنید اگر بیضه اشان دیده نمی شد بهتره معاینه شوند
  • تصویر کاربر مهرداد پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 10624 مشاهده پرسش
    با سلام
    برای بالا بردن زمان مقاربت از لیدوکایین یا اسپری های تاخیری استفاده میکنم، ولی بعد از نزدیکی پوست آلتم دچار سوختگی سطحی میشه، چه راه بهتر جایگزینی وجود داره؟ ضمناً زمان میانگین و استاندارد یک مقاربت چقدر باید باشه به صورت طبیعی؟
    با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر به لیدوکائین حساسیت دارید بهتره از قرص سرترالین استفاده کنید. زمانی را نمی توان تعریف کرد مهم اینه که دو طرف راضی از رابطه باشند
  • تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 382 مشاهده پرسش
    من 32 ساله و همسرم 27 ساله 4 ساله است که ازدواج کردیم 2 بار واریکسل عمل کردم یک بار چپ و بار دیگر لاپراسکوپی کردم 3 ماه بعد از عمل آزمایش اسپرم دادم ولی همش کم زده بود می خواهیم 3 ماه دیگر اقدام به بچه دار شدن کنیم به نظر شما ما می توانیم تا عید سال 94 بچه داشته باشیم یا زود تر اقدام کنیم چقدر طور می کشد باردار شویم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      هیچ قاعده ای ندارد بهتره زودتر اقدام کنید
  • تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    من 32 ساله و همسرم 27 ساله 4 ساله است که ازدواج کردیم 2 بار واریکسل عمل کردم یک بار چپ و بار دیگر لاپراسکوپی کردم 3 ماه بعد از عمل آزمایش اسپرم دادم ولی همش کم زده بود می خواهیم 3 ماه دیگر اقدام به بچه دار شدن کنیم به نظر شما ما می توانیم تا عید سال 94 بچه داشته باشیم یا زود تر اقدام کنیم چقدر طور می کشد باردار شویم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      هیچ قاعده ای ندارد بهتره زودتر اقدام کنید
  • تصویر کاربر مسعود پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    سلام
    بنده سوزش و درد در الت تناسلي دارم قرمزي و تورم روي بوست الت تناسلي دارم ازمايش ادرار دادم عفونت ادراري ديده نشد در روي التتناسلي زخم زكيل و…. نيست البته رابطه جنسي هم داشتم جه دارويي مصرف كنم تا درد و سوزش ازبين برود با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی شود دارویی تجویز کرد. بهتره به ارولژیست مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید