به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
سحر پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 171 مشاهده پرسش
سلام، زگیل تناسلی در زنان از لحظه مبتلا شدن چقد زمان میبره تا خودشو نشان بده؟و کی باید اقدام بشه برای درمانش؟- باسلام بنده حدود سه چهار سال قبل چند کیسه گچ جابجا کردم که بعدش مشکلی برام پیش اومد وحین رابطه جنسی دچار شل شدن آلت تناسلی میشم ولی به دو سه تا ارولژ مراجعه کردم گفتن منشا روحی روانیه یکی از دکترا برام تادالافیل تجویز کرد وقتی این قرص رو مصرف میکنم مشکلی ندارم با این وجود امکان نشت وریدی وجود دارد. لازم به توضیح که بنده قبل بلند کردن اون گچ ها هیچ مشکلی نداشتم حتی اگه روزی سه بار هم رابطه جنسی داشتم. آخرین دکتری هم که رفتم گفتن اگه باقرص نعوظ داشته باشید وبتونید تا آخر رابطه رو حفظ کنید نشت وریدی ندارید.ضمنا آقای دکتر بنده 130 کیلو وزن هم دارم. ممنون میشم اگه پاسخمو بدید. باتشکر
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
چه روانی باشد و چه ناشی از نشت وریدی، مادامی که با تادالافیل خوب هستید همین دارو را استفاده کنید. کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده ال به بهبود کیفیت فعالیت جنسی شما کمک می کند.
-
- بصیر:
سلام ببخشید که مزاحم شدم مثانه بیش فعال دارم الان مثانم حجم نمیگیره تکررادرار وبی اختیاری ادرار دارم لطفااگردارویی چیزی است بگین یکی ازدکترا گفت که میتونیم بالیزر به مثانه حجم بدیم بعدابی اختیاریم هم قطع میشه یانه لطفاراهنمایی کنید-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
تولترودین 2 میلی هر 12 ساعت ممکن است کمک کننده باشد
-
- باسلام
حدود 3ماهه كه هنگام نعوذ ونزديكي درنوك آلت درد زيادي دارم و آزمايش كامل دادم دكتر متخصص گفتند كمي پروستاتم بزرگ شده ولي اين درد ربطي به پروستات نداره وچون هيچ علامت ديگري از نظر ظاهري نداره پماد ضد حساسيت دادن كه فايده ايي نداشت والان هنگام نزديكي كه بهتر نشده هيچ بعدنزديكي هم درد ادامه دارد. ضمنا من حدود 50 سالمه ومتاهلم.از اينكه وقت ميزاريد وجواب ميدهيد سپاسگزارم - سلام آقای دکتر،
من یه بچه دو ساله دارم که به روش حلقه ای ختنه شدن، الان التشون کامل داخل قرار گرفته(در زیر لایه های چربی قرار گرفته و سر آلتشون هم با پوست چسبندگی داره) و حتی بیضه هاشون هم نمیتونم لمس کنم، به نظرم میاد که بیضه هاشوون هم کشیده شده باشه بالا.
سوالم اینه آقای دکتر، من باید ببرم دوباره ختنه بشن یا نه(ختنه مجدد) ؟
و اینکه میگن ختنه مجدد اصلا جالب نیست به چه دلیلی هستش؟
ممنون از توجهتون.-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
-
عباس پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
ممنون از توجه و لطفتون آقای دکتر…. -
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۰ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
🙏🌷 - نمایش سایر 2 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

