به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محسن چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دكتر گرامي
    من٣٩سالمه حدود يكسال هست با مشكل زود انزالي مواجه شدم و واقعا از اين مساله رنج ميبرم هر كاري ميكنم با دارو و تغذيه مشكلم حل نميشه ميشه لطفا راهنمايي كنيد در ضمن از زمان شروع قبلش تا حدودي مشكل نعوض هم داشتم كه با ورزش تقريبا مشكل نعوضم حل شد اما مشكل زود انزالي بر طرف نميشه احساس خودم از اين مساله بخشيش بر ميگرده به ضعف جسمانيم ولي با كمي ورزش اين ضعفم بهتر شد اما مشكل زود انزاليم بر طرف نشد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
      اسپری لیدوکائین 10 درصد یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    سلام من واریکوسل گرید 3 دارم زیر نظر دکتر هستم از برج 10 سال گذشته داروی زادیتن و کلومیفن و ویتامین ای مصرف کردم در ابتدا کیفیت و پرتاب و جهش و حجم اسپرمم مشکل داشت ولی در ازمایش چند روز گذشته تمام فاکتورها خوب بجز حجم اسپرمم که 1.5 بود
    دکترم گفت که فعلا عمل واریکوسل نیاز نیست 2ساله اقدام کردم ولی بچه دار نشدم تا جایی هم که شنیدم برای درمان وارکوسل دارو جواب نمیده و باید عمل بشم خواستم راهنماییم کنین در شرایط سختی هستم و بچه دار نشدنم به جدایی منجر میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون این جواب اخرین ازمایشم هست در ضمن یک ماه هم داروی فرتیل اید مصرف کردم باز هم بی فایده بود پیش دکتر دیگه ای رفتم مصرف دوماه کیو 10 رو بهم پیشنهاد کرد و انجام آی یو آی که حقیقتا از انجام این روشن خودم و همسرم رضایت نداریم .دکتر جان خدا خیرت بده یه راهی پیش روم بزار ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر Ho چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    تنگی مجرا با سی تی اسکن معمولی قایل رویته? روش جایگزینش به علت حساسیت به ماده حاجب چیست?
    دو شاخه شدن ادرار مشکل جدی هست ?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر سهیل چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام احساس میکنم که نوک التم قرمز شده آیا طبیعی هستش یا واقعا قرمزه؟دلیلش چیه. نوک آلتم هم قسمت راستش بعضی اوقات با لباس برخورد میکنه درد میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر Ho پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    عفونت کلیه میتونه فقط با درد همراه باهش و سوزش ?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      بله
    2. تصویر کاربر Ho پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      دمتر حتی اگر تمام ازمایش ها نرمال باشه ، سونوگرافی نرمال ?
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
    4. تصویر کاربر Ho پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      یک ماه پیش ، با درد شدید پهلو ، تب ،لرز ، رفتم بیمارستان ، برام تاوانکس جنتامایسین تجویز کردند ، بعد 72 ساعت بهتر شدم ، اما کشتم همیشه منفی بوده ولی یک سال گذشته دفع گلبول سفید تا ده تا هم داشتم ، انتی بیوتیک های محتلف تجویز کردند بعد دو دوره تاوانکس ، نتونستم استفاده کنم به علت حساسیت ، به انتی بیوتیک پنی سیلین ، کینوالها ، درد در پهلوهام مونده به علاوه سوزش موقع ادرار دارم ، عفونت نمیتونه باشه ? پس علت چی میتونه باشه? و چه کاری برای تشخیص میتونم انجام بدم ? سپاسگزارم از راهنماییتون
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
    6. تصویر کاربر Ho پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      بازم سپاسگزارم ، با مایعات از بین نرفت سوزش ، و چطور میتونم تشخیص بدم درد اسکلتی عضلانی هست ? من قبل اینکه بهم بگن پیلونفریت داشتم ، این درد تو پهلو نداشتم ? مشکل کمر ندارم ، و برای درد عضلانی باکلوفن استفاده کردم اما بهتر نشدم ،
      در تمام موارد کشت منفی ، عفونت وجود ندارد ? نمیتونه عفونتی باشه که ریشه کن نشده باشه ?
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید