به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    کد سوال قبلیم؛C73jt7126132
    سلام،آقای دکتر ۲۱سالمه واریکوسل درجه ۱ خفیف چپ وراست دارم،قبلا سوال کردم خدمتتون فرمودین ازنظرشماهم نیازبه جراحی نیست،الف)آیادرصورتیکه عمل جراحی نکنم ومشکلی دراینده پیش بیاد،این مشکل قابل جبران هست؟ب)وهردوسال سونوگرافی بگیرم کافیه؟
    ج)میتونم ورزش فوتبال وحرکات شکموانجام بدم؟سخته برام این ورزشارونکنم.
    د)فرمودین بدنسازی سبک ایرادنداره،منظورتون اینه درحدمسابقات وحرفه ای نباشه؟
    ر)درسونوگرافی بیضه نوشته ابعاد۱۷*۳۶ این اندازه طبیعی محسوب میشه یا کوچیکه؟
    ___________________________
    آقای دکترمن چن سالی تقریبااز۱۵سالگی تاالان دچارخودارضایی زیاد به طورروزانه چنددفعه شدم ویه هفته ست این تعدادوبه چندباردرهفته رسوندم،
    ۱)اقای دکتربااین شرایطی ک گفتم( که هرروزاینکاروانجام نمیدم وفقط هفته ای چندبار) میتونم ازهرعوارض فعلی وآیندش دورباشم،میتونم ازاین بابت دیگه نگرانی نداشته باشم؟
    ۲)بااینحال دکترفلوکستین۲۰ تحویزکردروزانه یکبار،آیامصرفش برام الزام داره؟
    ۳)واینکه درصورت مصرف این قرص عوارضش موقتیه؟وباقطع مصرف عوارضش ازبین میره؟
    1. تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      اقای دکتر یه عکسم فرستادم خدمتتون یچیز شبیه یه نقطه سیاه رو قسمت الته،،ایا مشکلی هست؟
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    با سلام هر از گاهی احتباس ادراری دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      نیاز به بررسی دارید
  • تصویر کاربر مريم چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 254 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر ممنون از پاسختون من قبلا سوالم رو مطرح كردم ويروس اچ پي وي نوع ٥٢-٥٣-٤٥با وجود اين نوع ويروس ها كه هاي ريسك هستن قرص پاور فيت رو چطور مصرف كنم مشكلي براي تنبلي تخمدان نداره مصرف قرص اين نوع قرص؟ (٢٥سال سنم دارم) روز چند عدد و چه زمان ….يه دنيا سپاس….
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر رویا چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید وتشکر از سایت خوبتان
    اقای دکتر من دو ساله که از همسرم جدا شدم و در این مدتم رابطه جنسی نداشتم به تازگی فهمیدم که همسرم زگیل تناسلی داشته ممکنه من الوده شده باشم . خودم که نگاه کردم اطراف دهانه رحمم چندتا دونه کوچک دیدم که چند سالی تعدادش همون قدر باقی مانده و زیاد نشده با توجه به اینکه رابطه نداشتم ممکنه که بدنم الودگی رو دفع کرده باشه چطور میتونم اون چندتا دونه کوچک را از بین ببرم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
    با سلام . من به یه دکتر اورولیژیست مراجعه کردم اون به من تزریق ژل رو پیشنهاد کرد . ایا این کار عوارضی برای بدن ندارد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید