به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
مرضیه سه شنبه ۱۱ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
با سلام اقای دکتر من در حال حاضر ضایعه ای ندارم اما نتیجه ی ازمایشم از ضایعه نوع 6 و 51 هست . ضمن اینکه هایمنم سالم هست چطوری تست پاپ اسمیر بدم ؟ از سرطان رحم خیلی وحشت دارم . بایستی چیکار کنم ؟ضمن اینکه ایشون هم در حال حاضر دو ضایعه دارن که عکسش رو میفرستم خدمتتون . چی دستور میفرمایین . ما بیایم مطب خدمتتون ؟- درود برشما
42سال سن دارم مدت 8ماه درد خفیف در ناحیه زیر شکم مبتلا شدم .چند پزشک اورولوژی رفتم و تشخیص پروستاتیت را دادن .مدت 7ماه انتی بیوتیک استفاده کردم ولی متاسفانه هنوز این مشکل وجود دارد و تقریبا از لحاظ عصبی بهم ریختم .خواستم بدونم جز آنتی بیوتیک راه حل دیگه ایی هم هست ؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. - سلام آقاي دكتر
من قبلا حدود ٤ سال پيش زگيل داشتم خيلي كم
بعد از يكسالي كه ديگه نزد دوباره آزمايش پاتولوژي دادم جواب منفي بود و گفتند نداري! و البته من تمام اين ٤ سال دايما چك كردم پوستم رو و نداشتم. مجرد هستم و نزديكي هم نداشتم.
امروز متوجه اينها شدم !
عكس رو براتون ميفرستم
نميدونم تگ هستند يا زگيل و آيا احتياج به نمونه گيري دارند يا خير
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد و البته اسم و ايميل هم ديده نشه لطفا
ممنون 🙏🏻 - امیررضاافروز۱۰ساله یه کمی توپولترهم هست التش اندازه ۳سانت هست
- سلام من بيضه هام كوچيكه رفتم دكتر برام هاش سي جي و هاش ام جي نوشته ميخواستم بدونم چقد تاثير داره براي باروري چون دكتري كه رفتم بهم توضيحي نداده
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

