به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    بار عرض سلام وخسته نباشید
    آقای دکتر در سونوگرافی من سنگ به قطر 10میلیمتر در دیستال حالب چپ بعد از از عبور از شریان ایلیاک مشاهده شده است
    من هیچ دردی ندارم
    فقط زمانی که جنوب میشوم تا یک هفته درد خفیف بیضه سمت چپ دارم
    لطفاً راهنماییم کنید آیا نیاز به سنگ شکن هست یانه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      بله حتما نیاز به سنگ شکن دارد

  • تصویر کاربر سپيده یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 209 مشاهده پرسش
    بنده در اطراف مقعدم برجستگي هايي با رنگ سفيد و دردناك به تعداد كم ديدم آيا زيگل مقعدي است؟لازم به توضيح بنده هموروييدم داشتم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      عکس واضح بفرستید

  • تصویر کاربر عسل چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 200 مشاهده پرسش
    من داخل مقعدم احساس میکنم یه زیگیله باید جراحی شه یا با لیزر میره؟و این که من بخوام بینیمو عمل کنم این ویروس ک تو تنمه برای عملم مشکل ایجاد میکنه؟ضایعه نزنه رو بینیم؟و حتما باید به جراحم بگم که اج پی وی دارم؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      اگر قابل رویت باشد می شود لیزر کرد ولی اگر قابل رویت نباشد و فقط قابل لمس باشد بایستی در اطاق عمل و با بیهوشی درمان شود.

      و این که من بخوام بینیمو عمل کنم این ویروس ک تو تنمه برای عملم مشکل ایجاد میکنه؟…………………….خیر

      ضایعه نزنه رو بینیم؟……………………نمیزنه

      و حتما باید به جراحم بگم که اج پی وی دارم؟؟؟………………………….نیازی نیست

  • تصویر کاربر Amin یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر، من ۲۴ سالمه التم در حالت شل ۵ ۶ سانته در حالت نعوظ۱۲نیم ایا اگه ازدواج کنم مشکلی در رابطه وجود داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      این سایز نرمال هست 

  • تصویر کاربر یاسرابدال یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    Y.a:
    سلام اقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید بنده مشکل زود انزالی دارم و هیچ داروی بی حس کننده روی من تاثیر نداشته از قبیل زایلاپی لیودوکایین 20درصد قرص سیالیس وگادول با انواع قرص سیدنافیلد دکتر هم مراجعه کردم ولی باز نتیجه ای نگرفتم
    جناب دکتر مشکل من فک‌‌کنم خیلی حاده چون پس از اولین نزدیکی ک کمتر از 30ثانیه دخول ارضا میشم دومین بار هم بیشتر از 5دیقه طول نمیکشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      از قرص داپوکستین30 یا 60 میلی 1 تا 3 ساعت قبل از سکس استفاده کنید یا 

      از قرص پاروکستین20 تا 40 میلی 5 تا 6 ساعت قبل از سکس استفاده کنید

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید