به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
اصغر دوشنبه ۱۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
سلام دکتر خسته نباشید ….
من 22 سالمه مجردم نحوه خود ارزاییم با همه فرق داشته طی 4 سال من به سر التم فشار وارد میکردم یا مالشش میدادم یه جورایی معتاد این کار شده بودم والان نعوظم شل هست التم سخت نمیشه مثل قبل ایا با ترکش بهبود پیدا میکنم ؟ مشکلی نیست؟ خیلی نگرانم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
با ترک خودارضایی معمولا شرایط خیلی بهتر می شود. بعید به نظر می رسد مشکل جدی باشد.
-
- ممنون که جواب میدی اقای دکتر من ۱۶ سالمه میخواستم بدونم تا کی الت میتونه رشد کنه ؟؟؟؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
17 سالگی
-
- با سلام
من يه جوان28ساله ازاستان كرمان هستم كه مبتلا به udtچپ هستم درسن12سالگي
عمل جراحي انجام دادم ولي بيضه سمت چپم پايين نيامدونظردكترم درآنزمان
اين بودكه اصلا بيضه اي وجودنداشته اما بعدگذشت چندسال خودم متوجه شدم كه
بيضه سمت چپم درقسمت بالا قرارداردوقابل لمس هست به دكترمراجعه كردم
آزمايش اسپرمم نرمال بودوسنو گرافي هم گفت بيضه درسمت چپ دركانال وجود
داردباابعاد11*31 اكونسبتا نرمال وهيدروسل ندارد وطناب اسپرماتيك متصل به
آن كمي متورم است آزمايش الفا بتا هم نرمال است نظردكترم برجراحي است ولي
من رضايت به جراحي ندارم چون مي خواهم بعدازازدواج وبچه دارشدنم عمل
راانجام دهم
خواهشمندم با توجه به اينكه من حدود4سال هست تحت مراقبت قرارگرفتم وهمه
آزمايشات بجزاسپرم رادارم هرچندوقت يك بارانجام ميدهم وتمام نتايج يكسان
هست بنده رانسبت به تصميمي كه براي ادامه زندگيم گرفتم راهنمايي فرماييد
باتشكر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
اگر بیضه قابل لمس باشد و آنرا تحت نظر داشته باشید می توانید فعلا صبر کنید
-
- سلام آقاي دكتر .چندسالي هست واريكوسل دارم واسپرمهايم صفر است آيا باعمل ميتوان اسپرم را برگرداند؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
به سایز بیضه ها و آزمایش هورمونی بستگی دارد گاهی تاثیر مثبت می گذارد
-
- سلام و خسته نباشید
در مورد زگیل تناسلی آیا بعد از درمان و خوب شدن امکان انتقال وجود دارد یعنی اینکه این بیماری به کل از بدن خارج میشه یا اینکه عوارضش در بدن باقی میمونه و ممکنه عود کنه و یا از طریق جنسی به همسر انتقال پیدا میکنه؟
و راه انتقالش فقط از طریق جنسی است یا از طروق دیگر هم امکان انتقال دارد؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
اگرچه امکان بهبودی هست ولی امکان ناقل بدون علامت هم هست مهم ترین شایع ترین راه انتقال جنسی است
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

