به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علیرضا پنجشنبه ۲۵ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    دلیل زدن جوش بر روی کیسه بیضه دان چیه وقتی من خود ارضاعی میکنم بعد از چند بار این جوش ها بر روی کیسه بیضه دانم پیدا میشن علتش و چگونگی رفع این مشکلو ازتون میخام با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۵ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر حمید یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 141632 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خدا قوت خدمت آقای دکتر
    من 27 سالمه اندازه آلتم در حالت نعوظ از استخوان عانه 11 سانت اما قابل مشاهده 9 سانته محیط هم 10 سانت
    دو هفته دیگه عروسیمه . و پرده بکارت همسرم هم طبق نظر پزشک ارتجاعی . آیا با این اندازه آلت تناسلی من امکان پاره شدن پرده ارتجاعی هست یا خیر ؟؟
    اگر مدل مخصوص رابطه برای برداشتن پرده را هم بگویید خیلی ممنون میشم.؟
    با تشکر فراوان از راهنمایی های صادقانه و دوستانه شما
    از خداوند برایتان سلامتی و عمر طولانی و با عزت مسئلت می نمایم .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      مدل خاصی ندارد
  • تصویر کاربر حمید یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خدا قوت خدمت آقای دکتر
    من 27 سالمه اندازه آلتم در حالت نعوظ از استخوان عانه 11 سانت اما قابل مشاهده 9 سانته محیط هم 10 سانت
    دو هفته دیگه عروسیمه . و پرده بکارت همسرم هم طبق نظر پزشک ارتجاعی . آیا با این اندازه آلت تناسلی من امکان پاره شدن پرده ارتجاعی هست یا خیر ؟؟
    با تشکر فراوان از راهنمایی های صادقانه و دوستانه شما
    از خداوند برایتان سلامتی و عمر طولانی و با عزت مسئلت می نمایم .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      من 27 سالمه اندازه آلتم در حالت نعوظ از استخوان عانه 11 سانت اما قابل مشاهده 9 سانته محیط هم 10 سانت
      دو هفته دیگه عروسیمه . و پرده بکارت همسرم هم طبق نظر پزشک ارتجاعی . آیا با این اندازه آلت تناسلی من امکان پاره شدن پرده ارتجاعی هست یا خیر ؟؟………….مشکلی نیست و امکانپذیر هست
  • تصویر کاربر مرتضی یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من چند سال پیش برای زود انزالی از سرترالین استفاده کردم و خیلی خوب جواب داد ولی اخیرا به مدت یک ماه سر ترالین استفاده کردم تاثیری نداشت.الان سنم هم ۵۱ سال هست. لطفا راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      یا دوزش را بالا ببرید یا پاروکستین جایگزینش کنید
  • تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    سلا م خسته نباشید پسر چهار ساله ام احساس می کنم یکی از بیضه ها ش کوچکتر از یکی دیگه است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم بویژه سونوگرافی حضورا به پزشک مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید