به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
علی شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 241 مشاهده پرسش
سلام من در حالب سمت راست سنگ سیزده میل داشتم که عمل کردم الان یک سوند در داخل حالب من هست ولی مشکل من خارش بسیار شدید آلت تناسلیم از داخل هست و هی احساس میکنم ادرار دارم ولی ندارم این خارش رو چگونه کنترل کنم ؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
برای خارش قرص ستریزین روزی یکی بخورید ولی تا زمانی که دبل جی هست آزار و اذیت هم هست
-
- با سلام میخواستم از حضورتون بپرسم که آیا بعد از بلوغ پیران آیا طبیعی است که مدام رختخوابشون لک باشه واون لکه هم زرد رنگ باشه؟؟؟؟
- با سلام
حدودا دوهفته بعد از سزارین خارش شدید تناسلی گرفتم بههمراه التهاب فراوان
دکترم گفت ضایعه پوستیه به نظر میاد زگیل باشه
و همین
دکتر رفتم گیاهی چون شیر میدادم گفتن نمیشه قرص بخوری
اقای دکتر 2ساله فقط خارش دارم و گاهی ملتهبو قرمزه
به خدا زندگی نمیکنم
کاش کمکم کنید
الان که پسرمواز شیر گرفتم بهم اسیکلویر یکگرمی دادن هر 8ساعت بازم فایده نداره
ساعت 4صبحه و من هنوز از شدت خارش و ناراحتی بیدارم
هر شبو روزم همین شده
کمکم میکنید؟ با سلام
حدودا دوهفته بعد از سزارین خارش شدید تناسلی گرفتم بههمراه التهاب فراوان
دکترم گفت ضایعه پوستیه به نظر میاد زگیل باشه
و همین
دکتر رفتم گیاهی چون شیر میدادم گفتن نمیشه قرص بخوری
اقای دکتر 2ساله فقط خارش دارم و گاهی ملتهبو قرمزه
به خدا زندگی نمیکنم
کاش کمکم کنید
الان که پسرمواز شیر گرفتم بهم اسیکلویر یکگرمی دادن هر 8ساعت بازم فایده نداره
ساعت 4صبحه و من هنوز از شدت خارش و ناراحتی بیدارم
هر شبو روزم همین شده
کمکم میکنید؟ ممنون میشم جوابمو بدید-
دکتر محمد جباری
شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
الان بچه شیر می دهید؟ -
پریسا شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
خیر اقای دکتر
حدودا دو ماهی میشه که دیگه شیر نمیدم
و ممنونم از شما به خاطر وقتی که گذاشتید -
پریسا شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
خیر اقای دکتر
حدودا دو ماهی میشه که دیگه شیر نمیدم
و ممنونم از شما به خاطر وقتی که گذاشتید -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
این ضایعات در عکس که من می بینم آنژیوکراتوم هستند نه زگیل تناسلی
مدتی قرص ستریزین روزی یک عدد بخورید و پماد هیدروکورتیزون شب ها بمدت ۲ هفته بزنید و هر روز با کرم اوسرین چربی کنید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام دكتر خسته نباشين من نزديك يك هفته است كه قسمت سخت كام زبانم سفت شده و درد داره روي زبونم و لپم هم چنتا تارل قرمز زده من عكساشون رو ميفرستم ببينيد اينها زگيل هستند؟
دكتر خيلي ممنون ميشم جواب بدين من خيلي نگران هستم-
دکتر محمد جباری
شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم توسط متخصص گوش و حلق و بینی معاینه شوید
-
- باعرض سلام و خسته نباشید من واریکسل گرید 2 دارم و میخواهم در گزینش نیروی انتظامی شرکت کنم- ایا در گزینش قبول خواهم شد؟سباس گزارم
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
اطلاعی از قوانین نیروی انتظامی ندارم
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

