به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
سعید دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 953 مشاهده پرسش
با سلام بنده 31سال سن دارم و حدود 5 سال میشه که بیماری فشار خون دارم و از داروهای لوزار 25 و اینداپامید و پراپرانول استفاده میکنم حدود 1.5 سال هست که متوجه عدم نعوظ و انزال زودرس شدم ابتدا با قرص های سیلدنافیل و تادالافیل مورد درمان قرار گرفتم که جدای از عواض منفی مثل تپش قلب و رفلاکس شدید معده چند وقتی هست که دیگه اثر درمانی برای من نداره و تغییری در نعوظ ایجاد نمیشه و متاسفانه زندگی زناشوییم داره دچار مشکل میشه میخواستم بنده رو راهنمایی بفرمایید متشکرم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
داروهایی مثل لوزارتان و پروپرانولول از عوامل ناتوانی جنسی هستند و بجز تادالافیل و سیلدنافیل داروی دیگری نیست یا اگر هم باشد از همین خانواده هست. به نظرم بایستی با ورزش منظم و حرفه ای زیر نظر پزشک معالج تان فشار را در حد ممکن کنترل و از داروها کاسته یا ان ها را تغییر دهید. آخرین راه تزریق آمپول به داخل آلت هست
-
- باسلام بنده حضورا خدمت رسیدم جهت مشکلم قرص تادالافیل تجویز کردید بعد 2 ماه دچار تاری دید ودوبینی چشم شدم لطفا اگر قرص دیگری هست تجویز فرمایید با تشکر
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
این دسته داروها در برخی افراد این مشکل را ایجاد می کنند. می توانید ویزارسین ۵۰ میلی را نصف یا اگر اذیت کرد یک چهارم استفاده کنید.
-
- بنده 3 روز پیش سوزش ادرار گرفتم و فقط سر آلتم سوزش داره پیش دکتر رفتم بهم کورتیموکسازول و آنتی هیستامین داد و هر 12 ساعت 2 عدد مصرف میکنم
مایعات زیاد میخورم ولی سوزشم میره و میاد
میخواستم بدونم دوره درمانش چند روز هستش؟ آیا عادیه انقد طول کشیده؟ ضمنا چندتا هم جوش زیر نافم تازگی به وجود اومده-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
میخواستم بدونم دوره درمانش چند روز هستش؟………………………معمولا ۱۴ روز بهتر است استفاده شود
آیا عادیه انقد طول کشیده؟…………………………..بله
ضمنا چندتا هم جوش زیر نافم تازگی به وجود اومده…………………..عکس بفرستید
-
- روي قسمت كناري الت دانه اي پايه دار شبيه اسكين تگ مشاهده ميكنم ايا امكان اينكه زگيل باشد هست؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
زگیل نیست
-
- با
سلام
اقای دکتر مدتی است روی التم سه تا رگ بزرگ شده, مثل سه شاخه می ماند.میخواستم نظرتان را بدانم
23ساله ومجرد-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
عکس بفرستید -
م,ر دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
فرستاده شد -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
این ها وریدهای سطحی آلت تناسلی است که بعد از بلوغ و بتدریج در اثر نعوظ های پیاپی بوجود می اید و در خیلی از مردان دیده می شود و امری طبیعی است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

