به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
حسن چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1388 مشاهده پرسش
با سلام و احترام
بر اساس مقاله های پزشکی که خواندم تقریبا تمامی علاِیم مربوط به خواجگی در مردان را دارم. و اینکه در آن مقاله ها ذکر شده که این قابل درمان است و با درمان فرد به حالت نرمال باز میگردد.اما اشاره ای به چگونگی درمان نشده است. سوال من از جنابتان این است که درمان چگونه است و آیا هزینه های زیادی در بردارد؟ آیا احتیاج به عمل جراحی هست؟
ممنون میشوم توضیحاتی دهید.با تشکر. در ضمن 22 ساله هستم.-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
قبل از صحبت در مورد درمان بایستی آزمایش دهید تا این موضوع قطعی شود و درمانش هم معمولا تزریق تستوسترون هست
-
- با سلام
جناب دکتر من به مدت ۱ماهه ک متوجه شدم زگیل تناسلی مبتلا شدم به دکتر زنان مراجعه کردم ایشون گفتن ک پخش شده و بهم اسید tca۲۰درصد دادن اما هنوز این زگیل های قهوه ای رنگ هستن و من نوع ویروسم نمیدونم این درمان برام مناسبه؟بهم گفتن شیو نکنم تا ۱مدت و با همسرم رابطه نداشته باشم-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است ولی در کل لیزر روش مناسب تر و سریع تری است
-
- سلام دکتر.من چند روزی هستش ک بیضه هام موقع لمس کردن درد میگیره یکم .درد اولش تو پهلو هام بود الان خوب شده زده ب بیضه .باید چکار کنم مرسی خسته نباشید.
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بهتره سونوگرافی از کلیه ها و بیضه ها انجام دید
-
- سلام دکتر خسته نباشی
من یه مشکلی برام از 2 ماه پیش شروع شده
مشکلم هم اینه که بعد ادرارم تقریبا نوک آلتم درد و سوزش داره.بعضی اوقات هم انتهای کمرم درد میگیره.یه وقتیا هم بین بیضه با مقعدم حتی داخل خود مقعدم میسوزه
بعضی روزا 7 8 دفعه میرم برای ادرار و بعضی اوقاتم 5 6 دفعه.اما شب ادراری ندارم.البته این درده بعضی اوقاتم کمتره.یه خورده پرش ادرارم هم کم شده(مخصوصا موقهای که ادرارم کمه)
آزمایش کشت ادرار برای عفونت هم 2 بار دادم هر دو بار منفی بوده.سونوگرافی هم دادم که مثانه و کلیه ام سالم بود ولی پروستاتم مختصر ورم داشت
2 تا دکتر هم رفتم که بهم سیپروفلوکساسین برای 2 هفته با تامسولوسین دادن که تاثییری نداشت
یکی هم کوتریموکسازول با فنازومیکس 100 داد که اونم تاثیر آنچنانی نداشته
خواستم ببینم دکتر مشکل از چیه؟یعنی بخاطر اون ورم پروستاته
اگه آره باید چیکار کنم.خیلی خیلی ممنون از وقتی که میزارید-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بله مشکل از التهاب و ورم پروستات هست و نیاز به درمان های طولانی مدت یک تا ۶ ماهه دارد
-
- با سلام و عرض خسته نباشید
آیا مصرف مسکن ها (شیاف دیکلوفناک) باعث تاخیر و به تعویق انداختن سنگ کلیه می شوند؟
با تشکر
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

