به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
رضايي چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 667 مشاهده پرسش
با عرض سلام
شما كه برايم كرم يا اسپرى معرفى فرمودى ميتونى بگيد كه كدوم بهتر و مناسبتر از نظر پزشكى ميباشد
و بعد از ماليدن كرم اگه نشويم آلت رو و مقاربت كنم مشكلى پيش مي آيد يا گاها اگه نشستم اشكال نداره
با تشكر-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
کرم بهتر است نشستن باعث می شود تا هم ایجاد سوزش در طرف مثابل کند و هم بی حسی در طرف مقابل ایجاد کند
-
- سلام آقای دکتر . من یه پسر 18 ساله هستم و از 13 سالگی خود ارضایی میکنم . آقای دکتر به شدت به این عمل مبتلام و هر 3 4 روز یکبار خود ارضایی میکنم بعضی مواقع هر روز یه بار . اما من کنکوریم و حتما حتما با توجه به عواقبی که داره باید ترکش کنم و به نظر خودم فقط دارو میتونه کمکم کنه . روش هایی که در اینترنت هست رو دیدم و کمکی بهم نکرد . به نظرتون دارو مصرف کنم برام مضره و رو تمرکز و حافظه تاثیر داره؟؟ باید به کدوم متخصص مراجعه کنم ؟؟ عوارضش رو من خستگی و کوفتگی و بی حوصله بودن و نداشتن حواس و تمرکزه و هم اینکه به نظر خودمم حافظه خوبی ندارم. خواهشا راهنماییم کنین دکتر . خیلی ممنون
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
توصیه می کنم با روانپزشک مورت کنید -
سروش سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
ببخشید آقای دکتر ولی روانپزشک ها میتونن رو این مرض من نظر بدن ؟؟ ینی ممکنه یه دارویی برای ترک تجویز کنن ؟؟؟ اخه نمیدونم که آیا روانپزشکان تو این زمینه مهارت دارن یا نه ؟ میترسم مراجعه کنم اونجا بگن تخصص ما نیست . ممنون ببخشید وقتتون رو گرفتم -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
روانپزشکان در این زمینه تجربه و تخصص داشته و می توانند کمک تان کنند - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر بابت جواب دادن به سوالهای قبلی خیلی ازتون تشکر میکنم همان طور که مطلعید من و همسرم هر دو زگیل تناسلی داشتیم و شکر خدا الان حدود 13 ماه است که اثری از زگیل نمونده و واکسن گارداسیل را در سه دوره تزریق نمودم 1. از کجا مطمن بشم که از بین رفتند 2. آیا واکسن خاصیت درمان دارد 3. بعد از چند مدت معلوم میشود که زگیل تناسلی اگه عود نکرد دوباره عود نمیکند
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
1. از کجا مطمن بشم که از بین رفتند……………………می شود از چند قسمت ناحیه تناسلی نمونه گیری و تست PCR داد اما در این کار فقط مثبت شدن ارزش دارد نه منفی شدن تست
2. آیا واکسن خاصیت درمان دارد ………………………….برخی افراد معتقدند خاصیت درمانی هم دارد
3. بعد از چند مدت معلوم میشود که زگیل تناسلی اگه عود نکرد دوباره عود نمیکند…………………نمی توان زمانی را دقیق مشخص کرد ولی باز برخی معتقدند ۲ سال
-
- سلام کودک یکسال و هشتماهه دارم که دارای یک بیضه ی نزول نکرده است آیا بعد از عمل بابت سرطان بیضه نیاز به معاینه های مکرر دارد و اینکه باروری او چگونه خواهد بود؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بعد از عمل نیاز به معاینه ماهیانه توسط والدین و سالیانه توسط پزشک می باشد
اگر بیضه سمت دیگر نرمال باشد توان باروری این افراد ۸۰% افرادی است که هر دوبیضه شان نزول کرده است
-
- با سلام
من مدت یک سال است که متوجه شدم دچار زگیل تناسلی هستم. خیلی در مورد اون و روش ها مطالعه کردم. در نهایت به پزشک متخصص مراجعه کردم و با روش کرایوتراپی فریز کردم. در مرحله اول تمام ضایعات از بین رفت اما تقریبا بعد از 2 ماه عده ای از اونها برگشت. البته پزشک معالج به بنده گفته بود که ممکنه برگشت داشته باشه. این مراحل برای 3 دفعه تا امروز تکرار شده اما نکته قابل توجه اینه که هر بار زمان عود مجدد طولانی تر بوده به عنوان مثال دفعه اول بعد از 2 ماه دفعه دوم تقریبا 6 ماه بعد عود کرده و همچنین تعداد ضایعات بسیار کاهش یافته بطوری که الان من حدود 3 یا 4 ضایعه بسیار کوچک در حدود 1 میلیمتر مشاهده میکنم. در مورد روش لیزر همون مطلبی که فرمودین بهم گفتن که امکان انتشار داره و… ولی خب با فرمایشات شما داستان فرق کرد. میخواستم بپرسم برای رفع همین چند ضایعه باقی مونده همون روش کرایو رو ادامه بدم یا لیزر کنم. حقیقتش میخوام تموم شه و دوباره از عود مجدد خسته شدم. ممنون میشم حدود قیمت لیزر رو هم بهم بگید-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
انتخاب روش درمان بعهده ی خودتان هست. انتشار بیماری با لیزر صحت ندارد و با وجود دستگاه های مکنده نگرانی برای نگرانی وجود ندارد.حدود قیمت لیزر ۱۵۰ تا ۲۰۰ می باشد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

