به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ندا یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    باسلام بنده يك بار براي درمان با ليزر خدمت جنابعالي مراجعه كردم و بعد از ان تست پاپ اسمير براي مشخص شدن گريد دادم كه ١٦ بود و شش ماه يكبار دهانه رحم را چك مي كنم به نظر شما نياز هست از لحاظ روده چك بشم لطفا راهنمايي كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر سکس مقعدی نداشته اید و یا ضایعه ای اطراف مقعد نداشته اید نیازی نیست
  • تصویر کاربر فتانه یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من حدود ۳ هفته هست ک مبتلا ب این بیماری شدم شروع این بیماری با خارش شدید و سوزش همراه بود ک با پماد کلوتریمازول و قرص فلوکونازول تا حدی بهبود یافتم یعنی فقط خارش و سوزش تا حدی از بین رفت این ضایعات همچنان پابرجاست اگر ممکن هست برای ازبین بردن این ضایعات راهنمایی کنید من ۳۴ ساله و متاهل هستم همسرم هیچگونه مشکلی نداره و حین نزدیکی از کاندوم استفاده میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      وستیبولار پاپیلوماتوز نیاز به درمان ندارد و مشکلی برای شما و همسرتان ایجاد نمی کند اما اگر شک دارید که چیز دیگری باشد بهتر است معاینه شوید و در صورت نیاز آزمایش PCR دهید
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 292 مشاهده پرسش
    سلا اقای دکتر شرمنده
    عکس نیومد دوباره میفرستم
    کد رهگیری v32d017628
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      متاسفانه باز هم عکس صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    خواهش میکنم زود جواب بدید
    این عکس ک میفرستمو ببینید ک زگیل تناسلیه من احساس میکنم ک نیس نظر شما چیه
    تورو خدا زود جواب بدید منتظرم
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      متاسفانه عکس صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
  • تصویر کاربر اهورا یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 536 مشاهده پرسش
    با سلام
    ببخشید من 16 سالمه و چندین بار با هم سن و سالان خودم که دختر هستن رابطه جنسی داشتم (فقط مخرج ") حدود 4 یا 5 بار با چندین نفر نمیدونم این قضیه میتونه برام مشکل پیش بیاره یا نه ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله هم مشکلات روانی و هم مشکلات عفونی می تواند از عوارض سکس غیر ایمن در این سن و با افراد گوناگون باشد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید