به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 365 مشاهده پرسش
    سلام مدتی هست که بدون مقدمه الت بنده هم کج هم کوتاه هم لاغری شده فکر کنم بیماری پیروانی گرفتم جناب دکتر بفرمائید چه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      پیرونی درمان قطعی ندارد
      داروها مثل ویتامین E و پوتابا
      کیت پیرونی که ویکیوم می کنه
      شاک ویو تراپی
      همه ی این موارد میتونه کمک کننده باشد در درمان

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    سلام
    من 15 سال سن دارم و اندازه التم در حالت نعوظ 7 سانته
    ایا التم کوچک است؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر

  • تصویر کاربر سحر دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 374 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    به تازگي متوجه شدم زگيل تناسلي دارم
    سكس دهاني هم داشتم ميخواستم ببينم به دهان هم منتقل ميشه ؟و اگر بشه با همون تستي كه از واژن گرفته ميشه كلا مشخص ميشه ديگه يا براي آزمايش دهان بايد جداگانه آزمايش داد ؟چون داخل دهان در حال حاضر زائده اي موجود نيس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب 
      به تازگي متوجه شدم زگيل تناسلي دارم سكس دهاني هم داشتم ميخواستم ببينم به دهان هم منتقل ميشه ؟………………………..بله
      و اگر بشه با همون تستي كه از واژن گرفته ميشه كلا مشخص ميشه ديگه يا براي آزمايش دهان بايد جداگانه آزمايش داد ؟…………………..اصولا نیازی نیست چون بدانی یا ندانی فرقی نمی کنه و کار خاصی نمیشه کرد مگر زگیل بزنه
      چون داخل دهان در حال حاضر زائده اي موجود نيست…………………..معمولا در دهان خیلی خیلی بندرت زائده میزنه

  • تصویر کاربر Mahdyar دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 354 مشاهده پرسش
    سلام دکتر بالای بیضه سمت راستم از داخل یه دونه کوچیک و تقریبا سفت زده اصن نمیدونم دونه هست یا نه یه برجستگیه الان دو سه سالی میشه دردی هم نداره مکر اینکه فشار بدی
    آیا خطرناکه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.

  • تصویر کاربر رها دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 370 مشاهده پرسش
    سلام دكتر خسته نباشيد من اينستاگرام بهتون دايركت دادم پاسخ ندادين ٢٢ سالمه يك سال و نيم پيش يه جوش مانندي رو لابيا يا لبه واژنم ظاهر شد دكتر رفتم و گفتن احتمالش هست زگيل باشه يه محلولي دادن و استفاده كردم ماه گذشته واسه اطمينان دكترمو عوض كردم و ازمايش hpv انجام دادم كه منفي بود جوابش.فقط از دكتر نپرسيدم اين ضايعه چيه.باكره م دكتر از دهانه واژنم نمونه گرفت.شايد وستيبولار باشه؟اينو با ليزر ميشه از بين برد ظاهر بدي داره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام
      با توجه به اینکه کیفیت عکس مناسب و واضح نیست لذا نمی توانم قضاوتی داشته باشم. ولی براحتی با لیزر میشه از بین برد

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید