به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Ap پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 524 مشاهده پرسش
    باسلام به مدت 2سال است که درد مثانه ومجرادارم که حدودا2ماه پیش باتشخیص تنگی مجرا عمل شدم که فعلا گرفتگی مجرا تقریبا حل شده است منتهی درد هایم التیام نیافته توصیح اینکه هنگام شب وموقع خواب واستراحت درد ندارم ودردهام طول روز مخصوصا موقع نشستن زیاد می باشد در ضمن زمانی که رنگ ادار تیره و اندک است دردهام در مثانه و اطراف آن خصوصا سمت چپ و بیضه ها ونشیمن گاه می باشد پزشک‌ها میگن پروستات نداری وکلیه ها ومثانه ات مشکلی ندارند نظرشون اینه درد عصبیه وهیچ مسکنی هم التیام می دهدسپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اگر همه بررسی ها نرمال بوده پیشنهاد می کنم به متخصص درد مراجعه کنید شاید بتواند تسکین دهد

  • تصویر کاربر امیرعلی پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    درود آقای دکتر.
    من مجرد هستم و ۳۹ سال سن دارم.
    جواب آزمایش من تیپ ۷۰ زگیل هست.
    آیا از نوع خطرناک است؟
    آیا داروی خاصی باید مصرف کنم؟
    ممنون میشم پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام
      تیپ 70 از نوع پرخطر هست.  سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید با: پرهیز از دخانیات پرهیز از استرس ورزش استراحت کافی مصرف موادی که سرشار آنتی اکسیدان و ویتامین هستند مثل چای سبز، سیر تازه (صورت حلقه حلقه شده و خورد صبح ناشتا مثل قرص برای پرهیز از بوی نامطبوع سیر)، لیمو ترش، میوه هایی که رنگدانه قرمز دارند و  دیگر سبزیجات و میوه جات تازه داروهایی که حاوی ویتامین و آنتی اکسیدان هستند مثل کپسول پاورفیت(حاوی AHCC از مشتقات قارچ ژاپنی شیتاکه که با تقویت سیستم دفاعی در پاکسازی ویروس کمک کننده هست) و زینک در نهایت بهتر بصورت دوره ای توسط پزشک معاینه و در صورت نیاز آزمایش دهید حتما واکسن بزنید اگر چه واکسن نقشی در درمان ندارد ولی از ابتلای مجدد در آینده پیشگیری می کند.

  • تصویر کاربر میلاد پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    سلام من سه ماه پیش سکس داشتم قبل از سکس از اسپری تاخیری استفاده کردم بعد از گذشت سه روز از آلت تناسلی من اب سفید رنگ شفاف میاد گاهی هم رنگ سفید و التهابی (چرک) به داکتر مراجعه کردم انتی بایوتیک داد تا وقتی دارو هست خوب هست التهاب نمیاد دارو ک تموم میشه التهاب دوباره شروع میشه الان میخوام لطفا کمکم کنید چه باید کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      به نظر میرسه بایستی مدت طولانی برای یک مه دارو آنتی بیوتیک استفاده کنید

  • تصویر کاربر رضا جمعه ۴ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام
    دکتر من زگیل تناسلی داشتم بعد با دارو رفع شد از روی پوستم،خواستم بدونم الان ک ضایعه ای نیست روی التم میتونم رابطه داشته باشم؟ احتمال انتقال وجود داره یانه ،ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۴ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      احتمال انتقال دارید
  • تصویر کاربر الف پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    درزیر بیضه احساس التهاب ودرنوک الت سوزش خفیف دارم و68 سالمه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید