به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مریم چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 1501 مشاهده پرسش
    سلام هفته پیش ازمایش وسونو بنده را مشاهده وفرمودین که مختصری گلبول سفید در ادرار هست که عفونت مثانه هست دکتر برای من سیفکسیم 400 تجویز کردن الان 7 روزه که میخورم ولی بازم تکرر ادرار دارم میخواستم بدونم این سه روز سیفکسیم مصرف بشه یا لازمه که دارو عوض بشه؟.البته قبل از سیفیکسیم زیر شکمم وپهلوهام هم درد میکرد ولی الان تکرر وکمر درد دارم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
    2. تصویر کاربر مریم سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      من 37 سالمه وقند هم ندارم .درمورد تکرر ادرار مثلا اگه یه ذره احساس دسشویی دارم باید برم ولی اونطوری نیست که سوزش داشته باشم دیروز هر یک ساعت مجبور میشدم دسشویی برم ولی امروز کمتر شده من قبلا اینجوری نبودم وهیچ مشکلی نداشتم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
    4. تصویر کاربر مریم سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      یک دنیا تشکر از شما پزشک محترم
    5. تصویر کاربر مریم سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      آقای دکتر ممکنه که کامل خوب نشده باشم وهنوز التهاب مثانه داشته باشم که کم وبیش زیاد دسشویی میرم لازمه که کشت ادرار بدم تا مطمن بشم ؟
    6. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر b.d دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
    سلام من 18سالمه وتاحالا هیچ رابطه جنسی نداشتم یه دونه روی ناحیه تناسلی من زده که بعضی وقتا هس بعضی وقتا نیس خیلی میترسم امکان داره زگیل باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      خیر زگیل نیست
  • تصویر کاربر زرین سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    اقای دکتر من به فاصله یک ماه دوبار ازمایش اچ پی وی انجام دادم بصورت نمونه برداری از زیگیل ها
    شنیدم ازمایش دوم باید به فاصلع هشت الی دوازده هفته انجام بشه ایا ازمایش دوم من فاقد ارزش هست؟فعلا جواب ازمایش دوم رو نگرفتم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر سعید سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 204 مشاهده پرسش
    سلام 45سالمه 20سال تریاک مصرف کردم الان 7ساله قطع مصرف کردم به شدت زودانزال هستم الان حدود یک هفته هست که دچارمشکل عدم نعوذ شدم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      ورزش کنید از ویزارسین ۵۰ میلی یک ساعت قبل از سکس و قرص زلفت ۵۰ شش ساعت قبل از سکس استفاده کنید
  • تصویر کاربر غفار سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 572 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر عزیز
    حدود 6 سال پیش جسم سنگینی رو بلند کردم ، همان لحظه احساس درد و سوزش در قسمت مابین جلو و کنار شکم ( گوشه ) شروع شد، از اون موقع مواقعی که جسم سنگین بلند میکنم اون درد و سوزش میاد و تا چند روژ هست بعد برطرف میشه و همین منوال ادامه داره، لازم به ذکره که موقعی که دستشویی خود را زیاد نگه دارم این درد بیشتر میشه
    ممنون میشم بگید که چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید