به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
بهرام جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 215 مشاهده پرسش
اقای دکتر موقع لمس بیضه احساس میکنم یکی کوچیکه یکی بزرگ واویزون احساس بدی بهم دست میده اندازه بیضه چه جوریه-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
سونوگرافی کنید تا اندازه اش دقیق مشخص شود
-
- بله اقای دکتر بنده چند ماه پیش سونوگرافی دادم اندازه پروستاتم نسبت به سنم که 29سالمه بیشتر بود دکتر گفت بادارو قابل پیشگیریه بعضی وقتا درد داشتم..الان این دردی که گفتم اندازه واریکوسلم 2/8درسمت چپه که شما گفتین قبلا نیازی به جراحی نیست ولی بعضی وقتا درد میگیره میزنه سمت کلیم ومثانم انگار یه جور دردیه انگارازداخل رک سیخ میکشه چیکارکنم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
برای درد از سلکسیب ۱۰۰ میلی صبح وشب می تونید استفاده کنید
-
- ببخشید اقای دکتر ب غیر از عفونت میتونه علائم کیست های بزرگ باشه؟
چون من قبلا سابقه کیست تخمدان داشتم ولی بعد ی مدت رفع شد-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
بله امکانش هست
-
- الان مدت پنج ساله ریزش ادرار دارم از اکثر دارو ها استفاده کردم واز پوشاک استفاده میکنم ۶۲سالمه ناتوانی شدید جنسی دارم لطفا راهنمایی فرمایید
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
باید بررسی شوید تا علت ریزش ادرار و درمان مربوط مشخص شود
-
- پوزش دکتر مثل اینکه عکس آپلود نشد در ارتباط با توضیحاتی که دادم فرمودید زیگیل نیست ولی عکس بفرستم براتون
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
ظاهرش به زگیل نمی خوره
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

