به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علي پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر من زيگيل نوع ١١ داشتم الان تقريبا ٥ ماهه كه ديگه اثاري از زيگيل نديدم و الان ٣ ماه ميشه كه قوص پاورفيت ميخورم ايا ادامه بدم خوردن قرص را يا نع
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر علیرضا پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر اندازه طبیعی بیضه چندسانته درطول وعرض وایا دارویی برای افزایش رشد بیضه وجودداردورشد بیضه توچه بازه سنی است اگه واقعا دارویی برای افزایش رشد بیضه هست بگین ان هم بدون عوارض من سنم 36 است ممنونم .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر تتتت پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 218 مشاهده پرسش
    چن‌روز پیش با یه زن رابطه داشتم اول با کاندوم بعد چن دقیقه کاندوم و برداشتم بعد چهاذدروز داخل دهانم ورم کرد آمپول پنی سیلین‌زدم‌بهتر شد‌بعد سر کلاهک التم تاول زدهایا نشانه ایدزه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر مرد پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 328 مشاهده پرسش
    سلام ـ من دقیقا در زیر بیضه ی چپم یه توده احساس میکنم که درد نداره و وقتی خوب نگاش میکنم احساس میکنم که از لوله های کوچیکی تشکیل شده این توده ـ من خیلی نگرانم ـ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 217 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب دکترجان وتشکر بابت این مشاوره های پزشکی .دکتر پسرم میگه 4یا 5 سال پیش یک زخم ریر کلاهک آلت تناسلی اش ایجاد شد، وبدون معالجه واستفاده از دارو بعد دو یا سه ماه خوب شد . ولی مجدد در آذر ماه سال گذشته زخم شد وچند ماهی طول کشید تا رفت والی الان جاش مانده وظاهرا گوشت اضافی درحد 7 میلیمتر جاش درست شده ، میگه اگر دست روش بکشمکمی سوزش احساس میکند . چون سرباز است امکان مراجعه به پزشک ندارد واز طرفی خجالتی است وهرچه اصرار کردم حاضر نشد . الان مارا نگران کرده است . ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید