به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
مهسا دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
باسلام .شوهر من دونه های ریزی سر آلتش زده رفتیم دکتر گفتن زگیل تناسلیه ولی تو اینترنت سرچ کردیم نوشته بود پاپول تناسلی وکیسته.عکسشا خدمتتون میفرستم.نظر شما چیه..من خودمم خیلی نگرانم من نگرفته باشم معاینه رفتم ولی گعتن نگرفتی ولی آزامیش ندادم لازمه آرمایش بدم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
-
مهسا دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
یعنی جای نگرانی نیس؟دکتری که گفتن اینا زگیله ودارو دادن دارو ها را قطع کنیم -
مهسا دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
واقعاا ممنونم آقااای دکتر مرسی از پاسخ گوییتون…لطف بزرگی در حق من کردید جواب دادید.نمیدونم چه جور تشکر کنم..چون واقعا نگران بودیم… -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
-
مهسا دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
یه دنیااا ممنون…لطف کردید… -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
🙏 - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام دکتر به نظر شما اين چيه روی آلتم. یه دونه مثل همین ولی کوچیکتر سمت راست آلت هم هست. نعوذ کامل هم ندارم.
سوال دیگه اینکه قطر آلت 10 سانت نرماله؟
ممنون - سلام و عرض ادب
يه يك هفته اي ميشه روي پوست آلت من نزديك كلاهكش، كبود و بعد شروع شد به زخم شدن ، از پماد تتراسيكلين استفاده كردم ، ميخواستم بدونم چه كار ديگه اي بايد انجام بدم؟!ممنون ميشم راهنماييم كنين - با سلام واحترام فروان دکتر سوال قبلی که ازشما پرسیدم وحضرتعالی جواب گو بودید. که ممکن علل روحی و روانی داشته باشه . با توجه به اینکه خودم کارشناس ارشد بالینی هستم بعید هستش که این مورد باشه هرچند که در صبح گاهی که بلند میشم نعوظ رو دارم وشما فرمایشکردید که تست بدم ویا ازقرص 50 سیلد نافیل استفاده کنم . با توجه به اینکه بنده گلوکوم مشکل اب سیاه دارم وازقطره بریموگان وتیمولول استفاده میکنم برام مشکلی پیدا نمیشه بزرگواری کنید واقعا خیلی برام این حالت سخت خواهش میکنم بهترین راه رو که برام مفید بفرمایید . با تشکر فروان
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
-
A یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
جناب دكتر بسيار از لطف وبزگواری شما متشکرم . قطعا همین طور. هست که جنبعالی فرمودید . در هر قشری ممکن مشكلات روحي وجود داشته باشه واستثنا هم وجود نداره . حتما با دكتر چشم پزشک هم مشورت خواهم کرد . ارادتمند شما مقصودیان -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام وقت به خیر من چند وقت پیش سوزک گرفتم که به دکتر مراجعه بعد از مدتی که پیج شمارو دیدم یه برامدگی به اندازه یه جوش پوستی ظاهر شد مه باز به همون دکتر مراجعه کردم و پرسیم که زگیله که ایشون گفتن احتمالش هست ،یه محلول بهم داد بعده 3 &4 روز استفاده محو شد الان باید چه دارویی بخورم آیا واکسن الان تاثیر داره آیا رابطه برای همیشه بدون کاندوم نداشته باشم تا کی این شرایطایی رو که به بقیه گفتید باید رعایت کنم
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

