به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
نسرین سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
سلام
تقریبا یک سال و نیم از رابطه م با نامزد سابقم ک مبتلا ب زگیل تناسلی بود میگذره. برای اینکه بفهمم منم مبتلا شدم یا نه چکار کنم. تا الان هیچ ضایعه ای مشاهده نکردم، ممکنه مبتلا نشده باشم؟
منظورم اینه تا کی باید نگران باشم ک ممکنه زگیل تناسلی روی پوستم مشاهده کنم.
ممنون از پاسخگوییتون-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
شایعترین علامت ابتلا به ویروس HPV بی علامتی است لذا قطعا مبتلا شده اید ولی معمولا سیستم دفاعی بدن ویروس را دفع می کند اگر سکس کامل داشته اید تست پاپ اسمیر و تست HPV PCR انجام دهید و اگر سکس کامل نداشته اید نیازی به تست و آزمایش خاصی نیست
-
- سلام
چند ساله بواسیر دارم ولی امروز اتفاقی تو آینه متوجه این ضایعه ها در قسمت مقعد شدم. تقریبا 2سال از آخرین رابطه م میگذره.
میخواستم بدونم آیا این ضایعه ها زگیل تناسلی هستند یا خیر؟
ممنون-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
عکس خیلی تیره و تار و مبهم است اگر برایتان امکان دارد مجددا ادامه ی همین سوال عکس ها واضح تر بارگذاری و ارسال کنید. -
نازی سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
ممنون . -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
بله زگیل تناسلی هستند - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
من تو تصاویری که دیدم فکر میکنم آلت تناسلی من پرده دار باشه از نوع دوم تا میانه آلت رو پوست میگیره وقتی میکشم ولی زمان نعوظ یا نزدیکی مزاحمتی نداره 32 سالمه سایز آلتم 125 سانته و کلفتیش 14 سانت
نمیدونم میخواین براتون تصویر بفرستم تا نظر بدین ممنون میشم راهنماییم کنین
و اگه پرده دار تشخیص داده بشه با برداشتن پرده سایز آلتم تغییر میکنه؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
پرده آلت چندان زیاد و شدید نیست و نیازی به جراحی نیست و تاثیر چندانی هم نمی گذارد
-
- باسلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر
چند روز پیش خانومم برای درد پهلو هاش به پزشک زنان مراجعه کرد. و براشون سونوگرافی از کلیه ها و لگن و تخمدان نوشت. جواب رو که پیششون بردیم گفتن مشکلی نیست. امروز که گزارش سونو رو خوندم متوجه شدم که یه توده 4 میلیمتری در کلیه سمت راست وجود داره به اسمه angiomyolypoma . لطفا بفرمایید اون درد پهلو ها ربطی به اون توده داره ؟ وآیا این توده خطرناکه؟
با سپاس فراوان آیا اصلا 4 میلیمت شامل توده میشه یاخیر؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
لطفا بفرمایید اون درد پهلو ها ربطی به اون توده داره ؟ ………………………..بعید می دونم مرتبط با angiomyolypoma باشد
وآیا این توده خطرناکه؟………………………..خیر ولی نیاز به پیگیری سالیانه دارد
آیا اصلا 4 میلی متر شامل توده میشه یاخیر؟………………………..بله ولی جای نگرانی نیست و بدخیم محسوب نمی شود
-
- با سلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر جباری
آقای دکتر من حدود 50 روز پیش رابطه ای داشتم که در حین رابطه کاندوم پاره شد، البته به محض فهمیدن شستشو دادم اما بعد از چند ساعت احساس سوزش به میزان اندک کردم، به پزشک مراجعه و ایشون بدون دادن آزمایش به من آمپوا سفترایاکسون و 20 عدد قرص داکسی سایکین دادن و پس از مصرف نه بهتر شدم نه بدتر! در ضمن اینو هم بگم در این مدت (چه قبل چه بهد از مصرف دارو) ترشحاتی نداشتم
مدتی پیش یک سری آزمایش دادم که براتون فرستادم ( برای اطمینان (یا 2 بار ازمایش دادم)
میخاستم ببینم از این آزمایشات میشه فهمید که از رابطه ای که دلشتم عفونتی(مثل سوزاک یا کلامیدیا و..) منتقل شده یا نه؟؟؟ اگه نیاز به آزمایش دیگه ای هست، لطف کنین بگین انجام بدم، چون میخام مطمعن شم این سوزش کم واسه عفونتی از اون رابطه نبوده
ممنون از پاسخکوییتون-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
این آزمایشات نرمال هست و برای عفونت هایی(مثل سوزاک یا کلامیدیا و..) اختصاصی نیستند و نیازی هم به آزمایش بیشتری از این بابت نیست چون علائمی ندارید و این سوزش خفیف بیانگری عفونتی نیست -
مهدی سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
با سلام و خسته نباشین خدمت آقای دکتر جباری،
سال جدیدو بهتون تبریک میگم، انشاا… ک بهترینها براتون در این سال اتفاق بیافته
آقای دکتر توی این مدت سوزشم کم و زیاد میشه،حتی گاهی درد مقعد هم به ویژه موقع مدفوع کردن دار، در یک بازه زمانی هم زیر دلم درد میگرفت،خلاصه یک روز خوبم یک روز بد!!
با این نشانه ها به یه دکتر اورولوژی مراجعه کردم و ایشون با دیدن همون آزمایشا گفتن که عفونت ندارم
وبا توجه به نشانه ها به "سندرم درد لگنی مزمن "مبتلا شدم و قرص "ترازوسین" "نورتریپتیلین" برام تجویز کردن
میخاستم ببینم نظر شما هم همینه؟؟؟؟؟ یا نیاز به آزمایش یا کار دیگه ای؟؟؟؟ چون نمیخام بیهوده دارو مصرف کنم و همچنین دیدم علایم پروستات عفونی و غیر عفونی مزمن خیلی شبیه به همه !!!
و اینکه به من گفتن این مشکلت ربطی به رابطت نداشته و ممکن بوده هر زمانی اتفاق بیفته،واقعا همین طوره آقای دکتر؟؟؟؟
ممنون میشم کمکم کنید چون این علایم بعد نزدیک 2 ماه همچنان هست و کلافه کنندست
در ضمن آقای دکتر در آزمایش دوم ادرارم مقادیر Mucus" و "Epithelial cells تفاوت داشتند، میخاستم ببینم مشکلیه؟
ممنونم از پاسخگوییتون -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام سال نو بر شما هم مبارک
سندروم درد لگنی مزمن و پروستاتیت عفونی و …. خیلی از نظر علایم به هم شبیه هستند ولی به نظر من
با توجه به اینکه علايم تان بعد از رابطه ایجاد شده شاید اثرات تلقینی و ترس از بیمار شدن باعث بروز این علایم شده باشد و در کل من خیلی با داروموافق نیستم ولی اگر واقعا علایم ازار دهنده هست چاره ای جز مصرف دارو هم نیست -
مهدی چهارشنبه ۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
خیلی ممنون آقای دکتر جباری از پاسخگوییتون
صبر میکنم اگه بهتر نشدم حضوری مزاحمتون میشم
بازم ممنون،سال خیلی خوبی داشته باشین -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلامت باشید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

