به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حمید سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    من زیر سه دقیقه ب انزال میرسم و حتی در هفته حد اقل یک بار و یا تا سه بار رابطه دارم.
    وقتی نزدیکی رو متوقف میکنم تا چند دقیقه بعد دوباره انجام بدم و طولانی تر بشه ولی دوباره ب سرعت حس انزال بم دس میده حتی اگه آلت نعوظش رو از دست بده و دوباره به نعوظ برسه
    اصلا از اسپره و قرصی استفاده نکردم
    از رفتار درمانی هایی مثله تمرکز حواس ب چیز دیگر و اینا استفاده کردم اما نتیجه ای نداد
    میخواستم بدونم طبق نظر شما من دارودرمانی رو شروع کنم یا ب صلاح نیست؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر بنده دارو درمانی ا شروع کنید
  • تصویر کاربر نادر سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
    باسلام آقای دکتر دو سه سال میشه که یک لکه قرمز رنگ روی آلت تناسلیم وجود داره دوهفته از پماد های کورتیزول و بتامتازون استفاده کردم که بی اثر بود،لازم بذکره بگم که هیچ درد و خارشی نداره مگه موقع دست زدن زیاد به آلتم آن هم به مقدار خیلی کم،مثل موقع خودارضایی.لطفا راهنماییم ونید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      با توجه به اندازه و اینکه اذیتی هم ندارد توصیه می کنم درمانی نکنید. بیشتر شبیه به اگزما هست
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
    &&&……: چن وقتی میشه ک احساس میکنم آلتم در زمان خود ارضایی خوب سفت نمیشه.زود زود با ذره ایی تحریک یا دیدن چیزی تحریک کننده آلتم تحریک میشه و شرو ب نعوظ میکنه اما ب سفتی قبلنا نمیشه‌.یعنی حس میکنم ک از صدرصد حدود 80 درصد شایدم 70 یا 75 درصد نعوظ کنه.ی کمی در حالت نعوظ شل هستش.در حدیم نیستش ک نتونم دخول انجام بدم.فقط خوب خوب سفت نمیشه مثل قبلا.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر دفعات خودارضایی و فعالیت جنسی را کمتر بکنید بتدریج بهبود می یابد
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    ozan: سلام آقای دکتر جباری ببخشید یه سوال ازشما دارم بنده 28 سالمه واریکسل دارم که فک کنم نوع 3باشه البته پیش دکتر نرفتم چون آدم خیلی خیلی خجالتی هستم از سایت خوب شما اینو دریافت کردم اونجوری که خودم میدونم وضع بیماریم خوب نیس و میخواهم ازدواج کنم آیا این مشکلو با فرد مورد نظر در میان بذارم یا نه آیا امیدی به بچه دار شدن هست چون اندازه بیزه ها خیلی کوچیکن ورگها کاملا بیرون زدن تو رو خدا جوابمو بدییسآیا میتونم برای شما عکس ارسال کنم تا نظر بدین انشا الله هر چی از خدا میخواهید بهتون بده باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      برای پاسخ به سوالات شما توصیه می کنم آزمایش اسپرم انجام دهید و از بیضه ها سونوگرافی انجام دهید
  • تصویر کاربر مريم سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر،من ٣٢هستم وداري ويروس اچ پي وي ونميدونم چه شماره اي از ويروسو دارم،پاپ اسمير كه گرفتم cin2بودم وعمل مخروط برداريو انجام دادم وزيگيلي هم نداشتم ،من حدود ٩بود كه پارتنر داشتم ودارم ولي همش استرس اچ پي وي ايشونو دارم وزگيلي هم تو الت تناسلي ايشون نديدم وبيماري خودمم نگفتم بهشون،ميخوام بدونم ممكنه ايشون زگيل نداشته باشن ومستقيم به سرطان دچار شون،يا نه بايد حتما زيگيل داشته باشن كه به سرطان تبديل ميشه؟ممنون ميشم جوابمو بدين
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      برای ابتلا به سرطان، وجود زگیل الزامی نیست گرچه احتمال بروز سرطان در مردان در اثر HPV به مراتب کمتر است
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید