به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
حسین چهارشنبه ۲۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر.من 17سال دارم.احساس میکنم بیضه هام کوچیکن ونمیدونم مایعی که از الت من خارج میشه واقعا منی هست یانه.چون بدون جهش خارج میشه و رنگشم غلیظ نیست مثل یه مایع بی رنگ که بیشترش سفیده.همین منواشفته کرده.میخاستم نظرتونو در این مورد بپرسم خواهش میکنم کمکم کنین.ایا واجبه که پیش دکتر مجاری ادراربرم؟؟ممنون-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و ارائه مشاوره حضوری حتما به ارولوژیست مراجعه کنید
-
- سلام. من تازه متوجه شدم که به زگیل تناسلی مبتلا شدم. میخام بدونم پیش چه دکتری باید برم. اگه ممکنه مشخصات یه دکتر تو اصفهانو بهم بدین. مرسی
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
دکتر ارولوژیست یا پوست. کسی را در اصفهان نمی شناسم
-
- سلام وقت بخیر
خواهش میکنم شماره تماس و ادرس مطبتون رو برام بفرستید خیلی نگرانم نمیدونم زگیل تناسلی هست یا چیز دیگه خارش شدید دارم و هر روز تعدادش بیشتر میشه-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
آدرس مطب:خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20 :
تلفن:88713632-09109819050
-
- سلام اقای دکتر من 17سالمه و یکم دیر به بلوغ رسیدم و تا سن پانزده سالگی اصلا استمنا نکردم ولی دو سالی است که استمنا میکنم و اندازه التم از انموقع تا به الان افزایش یافته به طوریکه در حالت نعوط 11_12سانتی متر میشود ولی از لحاظ قطر الت فرق چندانی نکرده خواهشمندم بنده را راهنمایی کنید راجع به اینک ایا به استمنا ادامه دهم و اینکه ایا اندازه الت بنده نرمال هستش لطفا پاسخ دهید با تشکر
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
سایز آلت شما نرمال ست و نیازی به استمنا نیست -
رضا چهارشنبه ۲۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
مرسی از راهنماییتون اقای دکتر -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام دکتر من 16 سال سن دارم و 2 سال است که خودارضایی می کنم تا چندروز پیش مشکلی نداشتم تا اینکه دو الی سه بار متوجه شدم که خروج منی با کمی درد همراهه و هنگام خروج لخته هایی مثل دونه برنج با رنگ زرد هستش ممنون اگه راهنمایی کنید
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
توصیه به ترک خودارضایی دارم و بابت ظاهر منی هم مشکل خاصی نیست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

