به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
آرین چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
سلام دکتر خسته نباشی
من یه مشکلی برام از 2 ماه پیش شروع شده
مشکلم هم اینه که بعد ادرارم تقریبا نوک آلتم درد و سوزش داره.بعضی اوقات هم انتهای کمرم درد میگیره.یه وقتیا هم بین بیضه با مقعدم حتی داخل خود مقعدم میسوزه
بعضی روزا 7 8 دفعه میرم برای ادرار و بعضی اوقاتم 5 6 دفعه.اما شب ادراری ندارم.البته این درده بعضی اوقاتم کمتره.یه خورده پرش ادرارم هم کم شده(مخصوصا موقهای که ادرارم کمه)
آزمایش کشت ادرار برای عفونت هم 2 بار دادم هر دو بار منفی بوده.سونوگرافی هم دادم که مثانه و کلیه ام سالم بود ولی پروستاتم مختصر ورم داشت
2 تا دکتر هم رفتم که بهم سیپروفلوکساسین برای 2 هفته با تامسولوسین دادن که تاثییری نداشت
یکی هم کوتریموکسازول با فنازومیکس 100 داد که اونم تاثیر آنچنانی نداشته
خواستم ببینم دکتر مشکل از چیه؟یعنی بخاطر اون ورم پروستاته
اگه آره باید چیکار کنم.خیلی خیلی ممنون از وقتی که میزارید-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بله مشکل از التهاب و ورم پروستات هست و نیاز به درمان های طولانی مدت یک تا ۶ ماهه دارد
-
- با سلام و عرض خسته نباشید
آیا مصرف مسکن ها (شیاف دیکلوفناک) باعث تاخیر و به تعویق انداختن سنگ کلیه می شوند؟
با تشکر - سلام دکتر خسته نباشید
من جوان ۲۰ ساله ای هستم
التم دچار کجی رو به پایین هست
حالا نمی دونم کجی بیش تر از ۳۰ درجه است یا نه
خیلی ذهنم را درگیر کرده این موضوع هست
اگه میشه لطف کنین راه درمان را بگویید
ایا باید فیبر برداشته شود و جایگزین شود؟؟ یا با روش Pelicution امکان حل این مشکل هست ؟؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
به نظر میزان انحنا بیش از ۳۰% می باشد ولی اگربه راحتی با دست صاف می شود و دردی ایجاد نمی کند نیاز به درمان ندارد در غیر اینصورت نیاز به جراحی و اصلاح به روش پلیکاسیون دارد
-
- با سلام خدمت شما جناب دكتر جباري
بنده سي و پنج سال دارم و اختلال در مجاري إدرار دارم از نوع هيپوسپادياس قدامي و البته منفذ إدرار هم كمي تنگ هست كه گاهي در أزمان إدرار باعث سوزش خفيف ميشه ، ميخواستم سوال كنم كه در اين سن امكان ترميم وجود دارد يا خير و ميزان هزينه عمل جراحي رو اگه لطف بفرماييد حدودا چقدر ميشه با تشكر-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
ترمیم در این سن امکان پذیر است هزینه را از بیمارستان بایستی بپرسید
-
- سلام، خسته نباشید، شش ماهی است که ازدواج کرده ام اما شوهرم نسبت به میل جنسی من بی تفاوت است یعنی بعداز پریودی تا سیکل بعدی کلا یک یا دوبار عمل نزدیکی صورت میگیرد، لطفا راهنمایی ام کنید که آیا نیاز به رفتنپیش دکتر دارم یا نه؟؟؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
اگر این تعد کم برای شما ایجاد نارضایتی می کند توصیه می کنم هر دو با هم برای بررسی و مشاوره به پزشک مراجعه کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

