به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
وحیدفردی سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
باسلام خسته نباشید از مشکل زودانزالی رنج میبرم وزندگی زناشویم به خطر افتاده باید حتما به دکتر مراجعه کنم انواع داروها را امتحان کردم ولی متاسفانه جواب نگرفتم ممنون میشم راهنماییم کنید- با سلام
دکتر بنده مشکلم اینکه بعد از ادرار باز حس میکنم ادرار کامل خارج نشده و با ادرار دوباره پس از چند دقه حس میکنم یک قطره خارج میشود. البته یکبار اینطوری شدم ولی وسطا خوب شد ولی بازم شروع شد . بعد از قطره دیگه تا وقتی دستشویی نرفتم این حس نیست و فقط بعد از هر بار ادرار این مشکل بوجود می آید. 24 ساله هستم ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید.-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
توصیه میکنم بعد از اتمام ادرار استبراء کنید
-
- سلام دکتر خسته نباشید
من جوان ۲۰ ساله ای هستم
التم دچار کجی رو به پایین هست
حالا نمی دونم کجی بیش تر از ۳۰ درجه است یا نه
خیلی ذهنم را درگیر کرده این موضوع هست
اگه میشه لطف کنین راه درمان را بگویید
ایا باید فیبر برداشته شود و جایگزین شود؟؟ یا با روش Pelicution امکان حل این مشکل هست ؟؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
ابتدا بایستی از آلت در حالت نعوظ عکس بگیری و از همین طریق بارگذاری و ارسال کنید تا ارزیابی کنم که نیاز به عمل دارد یا خیر
-
- سلام اقاي دكتر، من طبق دستورتون آزمايش hsv دادم و جواب آزمايش در سه مورد
Hsv 2igg
Hsv1igm
Hsv2igm منفي شده
ولي درمورد hsv 1igg جواب آزمايش مثبت شده ، ميخواستم بپرسم تحليل جواب چي ميشه ، در ضمن جواب آزمايش رو براتون پيوست كردم ، متشكر-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
نتیجه این آزمایش نشان میده که شما در گذشته به تبخال دهانی مبتلا شده اید و از نظر ویروس تبخال تناسلی منفی می باشد
-
- باسلام.آقای دکتر شرمنده مزاحم شدم. من یک ساله که ازدواج کردم شوهرم 3 ساله که دیابت داره و روزی 2 قرص دیابت مصرف می کنه از ازدواج اولش 1 بچه داره ولی تو این یه سال که ازدواج کردیم موقع نزدیکی آب منیش بیرون نمیاد ولی خودش میگه که ارضا شده چون قصد بچه دار شدن داریم آیا این مشکل قابل حل هستش.قبلا به دکتر مراجعه کرده ولی نتیجه نگرفته آیا راهی وجود داره که این مشکل برطرف بشه؟ متشکرم
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
در برخی افراد دیابتی امکان دارد در زمان انزال مایع منی بجای اینکه بیرون بریزد به داخل مثانه وارد شود و بعد با ادرار خارج شود لذا در مرحله اول بایستی یک آزمایش ادرار بلافاصله بعد از انزال از نظر وجود اسپرم در ادرار انجام دهد. -
اکرم سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
شرمنده آقای دکتر درمانی دارد؟ برای بارداری بخواهیم اقدام کنیم روشی وجود دارد که مایع منی گرفته شود برا انجام عمل iui یا ivf ؟ -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بهترین درمان برای شما میکرواینجکشن هست که در این روش اسپرم را از بیضه همسرتان استخراج کرده و برای میکرواینجکشن که شبیه به IVF هست استفاده می شود -
اکرم سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
متشکرم.لطف کردین. خدا قوت -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

