به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
حمید پنجشنبه ۱۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
اقای دکتر سلام وتبریک سال نو با تمامی سوالاتی که در مور سایز الت تناسلی انجام شد میخواهم بدانم ایا میشود افزایش سایز الت تناسلی داشت یا عمل جراحی موافقی دراین زمینه چه در ایران یا سایر کشور های پیشرفته بوده-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
با سلام و تبریک سال نو
توصیه می کنم لینک زیر را مطالعه فرمائید
https://drjabbari.com/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%A2%D9%84%D8%AA/
-
- با سلام و تبریگ سال نو
بنده پسری 23 ساله هستم که اخیرا متوجه شده ام آژنزی کلیه دارم و کلیه سمت راستم در سونوگرافی مشاهده نشده است . استرس فراوانی پیدا کرده ام و زندگیم داره خراب میشه . آیا بلند کردن وزن سنگین برای بنده مضر است؟ بدنسازی چطور ؟ چه کنم سالم بمانم و اسیر مسائل درمانی نشوم ؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
با سلام و تبریک سال نو
بدنسازی تاثیر منفی ندارد ولی توصیه می کنم در مصرف نمک و گوشت زیاده روی نکنید و بصورت دوره ای هر 6 ماه چکاپ شوید
-
- سلام
آقای دکتر من هر دو سه هفته یکبار جنب میشم و بعضی موقع ها این جنبی دو تا سه روز پشت سر هم رخ میده میخاستم بدونم این مشکل در رشد و حتی چاقی تاثیر داره؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
با سلام و تبریک سال نو
مشکلی نیست و تاثیری در چاقی ندارد
-
- با سلام، من نمی دونم قبلا هم این خال رو داشتم یا نه ولی جدیدا متوجه اون شدم و یه خال به اندازه تقریبا یک یا دو میل به رنگ تقریبا بنفش در لبه بیرونی الت دیدم، ایا امکان زگیل تناسلی هست؟ اگر توسط دکتر زنان معاینه بشم تشخیص داده میشه؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
با سلام و تبریک سال نو
اگر بنفش هست شاید آنژیوکراتوم که یک ضایعه عروقی بی ضرر هست باشد با اینحال بهتره معاینه شوید
-
- سلام دكتر ،
من ٣٤ سالمه، سال ٨٦ دوبار زگيل داشتم و سوزوندم، ديگه مشكلي نداشتم تا اينكه تقريبا يه ساله كه متوجه شدم از پايين واژنم، يه رشته هاييمثل گوشت اضافه اويزونه، البته اهميت ندادم ولي واسه چكاپ رفتم دكتر، دكتر گفت چيز مهمي نيست و بخاطر سكس لبه هاي پرده اينجوري ميشه، حتي از مايش پاپ اسمير و سونوگرافي واژينال هم انجام دادم موردي تداشتم، البته فكر نميكردم زگيل تناسلي مشكل حادي باشه، الان چند روزه كه خيلي تصادفي متوجه شدم ويروس خطرناكيه، ميخوام بدونم حتي اگه دكتر هم تشخيص درست نداده باشه، پاپ اسمير جواب حتمي نميده؟ و ايا به نظر شما طبق عكسي كه واستون ميفرستم، اين زگيله يا همون گوشتهاي اضافيه كه در اثر سكس اينجوري شده؟ اگه هم زگيله، بنظر شما نوع بيخطره يا پرخطر؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
با سلام و تبریک سال نو
خیلی به زگیل نمی خورد ولی با توجه به سابقه قبلی زگیل تناسلی توصیه می کنم از یکی از ضایعات نمونه گیری و آزمایش دهید اگر هم زگیل باشد معمولا نوع کم خطر هست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

