به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امین سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 626 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید.
    من ۷ یا ۸ ساله که تقریبا ۲ تا ۳ بار در هفته خود ارضائئ انجام میدادم.الان یک سالی میشه که ازدواج کردم و هفته ای ۳ بار سکس دارم.میخواستم بدونم چرا مایع منی من شاید از ۱۰ بار انزال فقط شاید ۱ بار جهش داره؟
    دلیلش چیه؟
    ٖآیا روی باروری تاثیر داره؟
    چطور میشه جهشش رو بیشتر کرد؟
    ۳ بار سکس در هفته زیاده؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      با کم کردن دفعات سکس و انجام ورزش کگل می توان جهش منی را افزایش داد البته این موضع اهمیت چندانی نداشته و نقشی در باروری ندارد
  • تصویر کاربر ا سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    سلام
    ببخشيد من خيلي وقته بعد از اينكه از دستشويي ميايم يك يا چند قطره ادرار خارج ميشود و با نشستن و جابه جا شدن معمولا اتفاق ميفتد و بعضي موقع ها هم بدون ان هم اتفاق ميوفتد
    بعد از ادرار استبرا هم ميكنم حتي ٣ تا پنج بار هم تكرار ميكنم چون كامل حس ميكنم ادرار هنوز قرار دارد ولي باز هم بعد از ان كه از دستشويي ميايم خروج قطره دارم لطفا راهنمايي كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اطلاعات تان خیلی اقص است ولی در کل ورزش کگل یا ورزش عضلات کف لگین را توصیه می کنم
  • تصویر کاربر یکی سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    اقای دکتر سلام.
    میخواستم بدونم من از علایم واریکوسل فقط بزرگی بیضه چپ از راست رو دارم ایا میشه گفت مشکل دارم و برای تست خلبانی مشکل داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اطلاعی از تست خلبانی و شیه ی آن ندارم
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و احترام .جناب اقای دکتر آیا ضایعه سفید رنگ در عکس زگیل تناسلی ست؟ و یا جناب عالی در عکس زگیلی مشاهده میفرمایید و نیاز به لیزر هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      هیچ زگیلی در عکس مشاهده نمی شود
    2. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      ممنونم ار توجهتون اقای دکتر
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      موفق باشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    به نظر شما
    1.به نظر شما کوچیکه؟
    2.چی کارکنم بزرگتر بشه؟
    3.پیش چه پزشکی بایدبرم؟
    چیکارباید بکنم راهنماییم کنید لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      این سایز نرماله و کاری برای فزایش سایز بجز جراحی نیست و آنهم فقط ۲ سانت به طول افزوده می شود برای قطر پیشنهادی ندارم
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید