به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حسين دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    سلام دكتر من اسپرمم صفر بوده ازمايش تيكه برداري از بيضه انجام دادم و داخل بيضه اسپرم ديده شد و گفتند از طريقisciميشه بچه دار شد .سوال اولم اينه من واريكوسل دارم ايا عمل واريكوسل رو انجام بدم احتمال داره طبيعي بچه دار شم!؟؟دوم اينكه من نامزد هستم و يك سال ديگه ميخوام از واج كنم و تا اون موقع اگه مجدد بخوان از بيضه اسپرم بردارن احتمال داره خداي نكرده اونجا هم اسپرم ديده نشه يا وقتي يه بار تيكه برداري كردن هر وقت انجام بدن بازم اسپرم موجود هست تو بيضه!!ممنون ميشم كمكم كنين
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      بعیده با عمل واریکوسل بتوانید طبیعی بچه دار شوید ولی با اینحال بعضی ها عمل را توصیه می کنند. اینکه در آینده هم نتیجه تیکه برداری از بیضه همینطور خواهد بود به سایز بیضه ها و وضعیت هورمونی و نتیجه گزارش پاتولوژی تیکه برداری دارد شاید بهتر باشه برایتان اسپرم را فریز کرد . البته اگر علت نداشتن اسپرم انسداد باشد سال آینده هم جواب تیکه برداری مثبت خواهد بود
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 247 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر بنده از همدان مزاحم میشوم 55سال سن دارم3تابچه کارمند بودم که یک دردازار دهنده ساق پا وران مرا کمی اذیت میکرد بامراجعه به متخصص ایشانفرمودند دیسک شما علاوه بر اینکه بیرون زده از داخل پاره شده حتما بایستی عمل شود ابان86 که عمل کرد بعداز عمل کلاغریزه جنسی بنده هم
    ازجسم من خارج شد ظرف این مدت هیچ نعوظی نداشته ام چه در خواب چه در بیداری خواهشمندم این مشکل را که باسرنوشت خودم وزندگیم بازی میکند را حل کنید متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      شما نیاز به بررسی دارید که شامل آزمایش هورمونی، سونوگرافی رنگی از جریان خون عروق و یک اسکن از آلت می باشد آنزمان می توان گفت که مشکل تان به چه روشی قابل درمان است
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام
    پدرم 71 سال هستند که آزمایش اخیری دادیم و PSA در اون به شرح فایل ضمیمه هست.
    نگران پروستات شون هستم لطفا مشاوره و راهنمایی کنید .
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم آزمایش را تکرار کنید
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم بپرسم که پدر بند 57 ساله هستند و جراحی رادیکال پروستات انجام دادند که دکتر شان از انجام این عمل بسیار راضی هستند ولی باز بی اختیاری ادرار خیلی اذیت میکند و حدود دو هفته است عمل شده ایا راهی برای خوب شدن از این ب اختیار هست یانه از راهنمایی شما تشکر میکنم.
    اگر لازم بندانید به تهران جهت معاینه هم می اییم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      معمولا بی اختیاری با گذشت زمان بهتر خواهد شد لذا بهتر است تا یکسال صبر کنید
  • تصویر کاربر اشکان….. چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید آقای دکتر
    ببخشید من دانشجویه پزشکی ام ، می خوام برم ترم دو .یه سوال برام پیش اومده که مایع ای که هنگام اورگاسم زنان از واژن جهش می کند چه مایع ای هست .؟؟؟ چرا تو کتاب فرانسیس ریگبی نوشته این مایع بعضی مواقع چسبناک و شیری رنگ است و بعضی مواقع شفاف و غیر لزیج ؟؟؟
    ……………..با تشکر……….
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      ترشح غدد موجود در مخاط واژن و ناحیه ولو هست
    2. تصویر کاربر اشکان….. چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      تشکر فراوان استاد…
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      موفق باشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید