به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر پیام سه شنبه ۳۰ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    با سلام و تشکر از اینکه برای ما بیماران وقت میگذارید-اجرتان با پروردگار
    من زگیلهایم را کرایو کرده ام و دکترم گفته روی انها روزی 3 بار پماد تتراسایکلین 3% بمالم . آیا لباس زیرم آلوده است چون پماد هم به ان میمالد و باید انها را بعد از هر بار حمام دور بیندازم؟ ایا اگر دست خودم هنگام مالیدن پماد به زگیلها بخورد احتمال الودگی بقیه قسمتها است
    ایا از طریق بوسیدن دهانی عمیق منتقل میشود؟
    مشکل من این است که هنگام استفاده از کاندوم نعوذم کامل نمیشود و گاهی انقدر شل میشود که نمیتوان ادامه داد و گاهی نیز خیلی دیر انزال میشوم-باید چکار کنم؟
    الان هم که متوجه این زگیلها شدم به خاطر استرس زیاد فکر میکنم تواناییم کمتر هم بشود ممنون میشوم راهنماییی بفرمایید
    برای افزایش سیستم ایمنی بدنم چکار کنم؟ چه ویتامینی مصرف کنم؟
    با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      سیگار و قلیان استفاده نکنید ورزش کنید از غذاهای سالم بویژه میوه جات و سبزیجات بخورید
  • تصویر کاربر میلاد چهارشنبه ۱ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    سلام دکترجان
    میگم ازدواج کردم،موقعی رابطه جنسی باهمسرم،باراول خیلی زودانزال میشم درحدسه چهارتادخول بیشترنمیشه،امابعدازچن دقه استراحت برای رابطه جنسی دوم توهمون روز اما بافاصله زمانی انزالم بطووراستانداردمیاد،یعنی تقریبا10یا15یا20 دقه حداقل طول میکشه ک انزالم بیاد(منظورم ایکه فقط دفعه اول انزالم حداکثربا4دخول میاداماازدفعه اول به بعد،دفعه دوم یاسوم انزالم خیلی عالی میشه،حتی ا اگه بعضی وقتاشده نیم ساعت هم طول کشیده،ک دیگه همسرم خسته میشه دیگه کاری کن زودانزالت بیاد،خواستم بدونم دلیلش چیه ک اینجوریم؟آیابه این شکلی ک من گفتم،آیامن زودانزال محسوب مشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله زودانزال محسوب می شوید ولی یک روش برخورد با زودانزالی همین انجام دو بار رابطه در فاصله ای کوتاه است
    2. تصویر کاربر میلاد چهارشنبه ۱ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      خوب میتونه تودرمان زودانزالی موثرباشه یانه؟
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ع سه شنبه ۳۰ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 4748 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت بخیر
    آقای دکتر بنده به علت نداشتن جهش منی و همچنین ترس از بچه دار نشدن در آینده به خاطر این موضوع استرس فراوانی دارم لطفا در این مورد بیشتر راهنماییم بکنید البته به دکتر هم مراجعه کردم بعد معاینه بیضه هام گفتند که شما سالمید و مشکلی ندارید به آزمایش اسپرم هم نفرستاد به نظر شما همین برام کافیه ؟ قرص آفرودیت برای چی هستش ؟
    ممنون از زحماتی که برای ما دوستدارانت میکشی .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      قرص افردیت برای تقویت قوای جنسی است. جهش منی حین انزال تاثیری در باروری ندارد لذا جای نگرانی نیست
  • تصویر کاربر مقصود سه شنبه ۳۰ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    ﺍﻗﺎﻯ ﺩﻛﺘﺮ ﺑﺎﻋﺮﺽ ﺳﻠﺎﻡ و ﺧﺪﺍﻗﻮﺕ ﺑﺮﺍﻯ ﻋﻤﻞ ﺑﺮﻭﺳﺘﺎﺕ ﺑﻪ ﻛﺪﺍﻡ ﺩﻛﺘﺮ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻛﻨﻢ ﺑﺎﺗﺸﻜﺮ فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      متخصص ارولوژی
  • تصویر کاربر سام جمعه ۳ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    سلام جناب دكتر

    من يك هفته پيش مراجعه كردم خدمت شما ، تشخيص داديد دچار زگيل تناسلي هستم و با ليرز درمان كرديد ، ولي ظاهراً يك زگيل كوچيك از چشم شما پنهان مانده ، مي خواستم بدونم آيا مي شه با دارو اين رو درمان كرد يا بايد مراجعه كنم خدمتتون ، اگر دارو لازم داره چه دارويي هست .

    خيلي سپاسگزار مي شم اگر من را راهنمايي كنين
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره برای لیزر آن بدون پرداخت هزینه اضافی اقدام کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید