به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر یاس دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    با سلام
    من خانمی 32 ساله و متاهل هستم سال پیش تست پاپ اسمیر دادم و مشکلی نداشتم . همون موقع به دکتر زنان گوشت اضافه ای که در قسمت اندام تناسلی من وجود داشت نشون دادم خواستن یه نمونه بگیرن جهت پاتولوژی که موقع کشیدن گفتن نیاز به نمونه نیست چون زگیل نیست ولی من همچنان استرس دارم و حس میکنم نسبت به پارسال کمی بزرگ تر شده میشه منو راهنمایی کنید که چه کار کنم و ایا لازم به تست خاصی هست جهت مطمن شدن ؟ این عکس اگه براتون امکانش هست نظرتون بیان کنید با تشکر از وقتی که در اختیار بیمارانتون میگذارید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      میتونید مراجعه کنید مطب برای نمونه بردار و لیزر تا هم از بین برود و هم مشخص شود که چی هست

  • تصویر کاربر مهرناز جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 743 مشاهده پرسش
    در سونوگرافیم نوشته:
    سیستم پیلوکالیسیل هر دو کلیه توسط یک باند پارانشیمال از یکدیگر مجزا شده است این یافته میتواند مطرح کننده Duplex systemباشد.
    میشه بگید مشکلم چیه؟
    26 ساله هستم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      یعنی سیستم کلیه دوبل هست که امری مادرزادی است و مشکلی ایجاد نمی کند

  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 323 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من روی الت تناسلی به اندازه یه بند انگشت روی پوستم به رنگ سفید ایجاد شده این نشونه زگیل تناسلی؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.

  • تصویر کاربر يوسف شنبه ۱۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 276 مشاهده پرسش
    سلام دكتر من بيمه بنياد شهيد دارم آيا شما در بيمارستان خاتم الانيباء با بيمه بنياد قرارداد داريد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      بله

  • تصویر کاربر کیمیا شنبه ۱۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    سلام،مدتی هست که رو‌موضوع زگیل تناسلی حساس شدم
    و دائما خودم رو‌با آینه چک میکنم
    یه سری بافت نرم داخل ورودی واژنم‌میبینم
    که نمیدونم قبلا هم‌بوده یا نه
    با توجه به سرچی‌‌که تو‌اینترنت کردم به پاپیلوماتوز شباهت داشته
    و‌جدیدا بعد از رابطه‌ی جنسی‌مایعی سفید رنگ و آبکی و بی بو ازم خارج‌میشع تا دو سه روز
    ولی لبه های واژن و کشاله‌ی رانم هیچی نیست
    میشه نظرتون رو‌بگید
    چون‌فعلا شرایط دکتر رفتن و‌معاینه رو‌ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام این زائده ها وستیبولار پاپیلوماتوز هستند و بی خطر بوده و بخشی از بافت طبیعی بدن هستند. ارتباطی به زگیل نداشته و در خانم های جوان بیشتر دیده می شود. نیازی به درمان ندارد ولی اگر کسی به منظور زیبایی بخواهد می شود با لیزر CO2 آن ها را برطرف کرد.

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید