به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 345 مشاهده پرسش
    من جوانی 18ساله(مرد) هستم که روی آلت تناسلی خود جوشی سرسیاه مشاهده کردم حالا نگران هستم و میخواهم به دکتر متخصص مراجعه کنم اما نمیدانم چه دکتری را برای این کار انتخاب کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      به ارولوژیست مراجعه کنید

  • تصویر کاربر Robab سه شنبه ۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير
    پاپ اسميرمنفى بوده اما اچ پى وى مثبت وشماره٥١ آيا سرطانيست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      51 از نوع پرخطر هست ولی نه اینکه سرطانی است بهتره سالانه چک شوید و از دخانیات و استرس پرهیز و خواب خوب داشته باشید

  • تصویر کاربر شقايق چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دكتر عزيز ميشه لطفا بفرماييد اين ضايعات داخل الت تناسلي من چي هست؟با اين وجود كه بنده سابقه بيماري زگيل تناسلي نيز داشتم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترخسته نباشیدمن پسری۲۹ساله هستم ومجرد.زیگیل دارم ازنوع کم خطر وپرخطررفتم کرایو کردم براتون عکس میفرستم ایا اون جوش های که روی مقعد واطراف سفید رنگ دراومده آیا زیگیل هست؟واینکه بالای مقعد خط باسنم بعد کرایو قرمز شده وخارش وپوسته شداشت از چیه وچیکار کنم؟ضمنا اقای دکتر شهرما قرص پاورفیت نیست دکتر برام زینک پلاس داد آیا موثر هست؟ببخشید طولانی شد ممنون میشم جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اقای دکترخسته نباشیدمن پسری۲۹ساله هستم ومجرد.زیگیل دارم ازنوع کم خطر وپرخطررفتم کرایو کردم براتون عکس میفرستم ایا اون جوش های که روی مقعد واطراف سفید رنگ دراومده آیا زیگیل هست؟…………………..احتمالا مولوسکوم هست

      واینکه بالای مقعد خط باسنم بعد کرایو قرمز شده وخارش وپوسته شداشت از چیه وچیکار کنم؟………………………..کرم زینک اکساید بزنید

      ضمنا اقای دکتر شهرما قرص پاورفیت نیست دکتر برام زینک پلاس داد آیا موثر هست؟…………………….بله

  • تصویر کاربر فرجی سه شنبه ۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان خسته نباشید من ی مدت پیش متوجه چندتا زگیل روی بدنم شدم ک عکس براتون فرستادم و گفتین ک قطره ورومال بزنید از چندتا داروخونه پرسیدم نداشتن گفتن نمونه ایرانیش داریم اسید سالسیلیک کامپاند (کوردیون) .خواستم بدونم کدومش بهتره ؟؟ از همین ایرانی بگیرم فرقی با اون ورومال نداره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      فرق چندانی ندارند

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید