به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر فرح یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 247 مشاهده پرسش
    سلام من خانم هستم و مبتلا به تبخال تناسلی هستم و دوچرخه سوار هستم الان زخمهام رو به بهبود هست میتونم به دوچرخه سواری ادامه بدم یا این ورزش باعث اود کردن این بیماری میشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      منعی ندارید
  • تصویر کاربر هستي یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 295 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر خيلي خوشحالم كرديد بابت پاسخ سؤال قبليم، ميخواستم بدونم شما خانم هاروهم براي زگيل تناسلي ويزيت ميكنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام بله البته تا دهانه وتژن نه داخل واژن و‌دهانه رحم
  • تصویر کاربر Zi یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    اسم قرص رو میخواستم بدونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      نمیدونم
  • تصویر کاربر لیلا یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    با سلام، من مادرم کنسر سینه داشتن و من تقریبا 6 ماه پیش تست hpv دادم و منفی بود الان دکترم واسم واکسن گارداسیل نوشتن منتها میخوام ببینم با این سابقه مادرم و به علاوه اینکه من حساسیت پوستی شدید گاهی اوقات از خوردن بعضی غذاها میزنم استفاده از این واکسن مشکلی نداره واسم؟و بعد از ماه گذشتن از تست hpv نیازی نیست دوباره تست بدم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      کنسر مادر ارتباطی با این موضوع نداره
      لی حساسیت رو تضمینی نیست
      نیازی به تست مجدد نیست
  • تصویر کاربر معین یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بعد از مراجعه به پزشک ومعاینه توسط ایشان فهمیدم دچار واریکوسل گرید 2هستم ولی بعد از معاینه دچار درد شدیدی در بیضه و مثانه شدم دو روز بعد سه تا کیست اورد بیضه هام که خودش خوب شد ولی تو این چند وقت خودارضایی کردم و متاسفانه الان مویرگ های آلتم شدیدا متورم و سیاه شده آیا ممکنه به خاطر عدم خون رسانی مناسب در آلت و بیضه باشه راه حل چی هست عکس مویرگ هارو میفرستم لطفانظر بدهید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید