به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
ارمان یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر خسته نباشید جواب ازمایش اچ ای وی بعد از ۶ماه منفی شده اما علایم تاول خونی وافت در دهان ،سینوزیت،خونی وسوزش چشم درد عضلانی،تورم غددلنفاوی وخیلی علایم دارم طوری که خودم دیگه مطمن شدم مبتلا شدم برای اطمینان صددرصدی باید بعد از چند ماه از رابطه ازمایش بدم خیلی ممنون میشم راهنماییم کنی- با عرض سلام و خسته نباشید سونوگرافی بیضه رفتم کالرداپلر که مشخص شده سمت چپ در حالت ایستاد واریکوسل نوع IV دارم که نوشته شده شدید میخواستم هم راجبع عملش بدونم به صورت کامل و همچنین هزینه و همچنین شما کدام بیمارستان ها جراحی میکنید.سپاس
- سلام اقای دکتر من 27سالمه تا الان هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم حتی در حد تماس خیلی وقته پیش با جمعی از دوستام تو یه استخر شنا کردیم بعد از مدتی خیلی وقت بعدش من زیر التم یه دونه های ریزی میبینم براتون عکسشو میفرستم اگر امکان داره ببینید این همون زگیله ک میگن .بخدا دکتر از استرس دارم میمیرم لطفا کمکم کنید اگر واقعا خودشه من باید چیکار کنم خیلی میترسم از این موضوع
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
-
- پماد مورد استفاده در قارچ پوستی چیست
- سلام و خسته نباشید دکتر من مدتی هست نزدیک به 2 یا 3ماه که چنتا خال مانند روی کیسه بیضم مشاهده کردم که نمیدونم قبلا بوده یا نه و از این خال ها 5 تا روی کیسه بیضه من در نواحی مختلف هست و حالتی تخت دارد و برجستگی نداره نه بزرگ شده و نه سوزش یا خارش خاصی داره میخواستم شما این عکس ها رو مشاهده کنید ببینید آیا اینها زگیل هستن یا نه اگر زگیل نیست پس چی هست؟ با توجه به این که مدت 7 ماه پیش رابطه داشتم.
ممنون از شما.
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

