به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 301 مشاهده پرسش
    یک کیست روی بیضه من هست چندتا دکتر رفتم کفتند اپیدرمال است و خطری نداره و کاری بهش نداشته باش و چندتا دکتر هم بهم گفتن بیا عملش کنیم 300 هزار خرج داره حالا به نظرت چکار کنم میشه با پماد و دارو رفع بشه یه دکتر هم یه پماد موضعی بهم داد بنام ( تریامسینولون ان. ان 15 گرم) حالا به نظر شما چکار کنم از عوارض عمل میترسم میگم نکنه جراحی کنم و بدتر بشه و رشد کنه و دردسر بشه
    از خرم آباد مزاحم میشم لطفا کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      با دارو از بین نمیره من تو مطب با لیزر و بدون هیچ مشکلی درمان می کنم و تا حالا همه بیماران راضی بودند
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    درمان بزرگی پروستات بدون عمل باز راه دیگری دارد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
      دارودرمانی هم دارد
  • تصویر کاربر محسن جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 295 مشاهده پرسش
    باسلام،بعضی اوقات هنگام رابطه جنسی با مشکل نعوظ مواجه میشدم،بخاطر همین از طریق جستجو در اینترنت قرص با قرص سیلدنافیل آشنا شدم و هفته ای دو یا سه مرتبه،هربار یک چهارم از قرص 100 رو مصرف میکنم،فشار خونم هم نرمال هست و هیچ مشکلی هم ندارم،میخوام بدونم اگه همیشه استفاده کنم ضرری دارد یا نه.سنم 34_ حدود 15 سالم هست که ازدواج کردم و هفته ای 3_4 بار نزدیکی دارم.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      مشکلی ندارد
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
    سلام. من مدت ها قبل به خاطر داروهای بدن سازی بیضه هام کوچیک شده. میخوام بدون مشکل برای بارداری برای خانمم بوجود میاد؟ قبلا کاملا افتاده بود بیضه هام اما الان یکم جمع شده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      باید ازمایش اسپرم و تستوسترون بدهید
  • تصویر کاربر مهدوی جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    همسر من حدود هشت ماهه که سرآلتش یه لکه شبیه ماه گرفتگی زده
    اصلا دکتر نرفته و نمیره هرچی بهش میگم نمیره میگه روم نمیشه
    تا اینکه به یکی از دوستاش که یه دکتری میشناخت بهش گفت یه پمادی بزنه
    ولی بعد چند ماه خب نشده تازه میگه پوستش نازک شده طوری که آب میزنه میسوزه و اذیتش میکنه

    حالا هرچی دوباره میگم برو دکتر میگه عمرا برم
    سن همسرم55 زود انزالی هم داره
    راستی این مشکل شوهرم برای من ضرر داره یانه؟واگیر چی؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید