به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر arman جمعه ۲۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من 15 سال سن دارم من حدود 1 سال است که خودارضایی میکنم وخود ارضایی من به این دلیل بود که من تمایلی به جنس مخالف نداشتم و در واقع دوست داشتم که جای یک زن باشم و مانند زن رابطه داشته باشم تا اینکه تا سه هفته پیش خود ارضایی میکردم تا شاید تمایلاتم به جنس مخالف زیاد بشه ولی نشد و تا وقتی که فهمیدم الت من بسیار به سمت چپ کج شده است این کار را قطع کردم و من بعد از هر خودارضایی که میکردم التم درد میگرفت ولی در حالت عادی التم هیچ دری نمیکند
    تو رو خدا من رو در مورد هر دو موضوع راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      اين انحنا ربطي به خودارضايي ندارد و غالبا مادرزادي است و براحتي با جراحي مي توان برطرفش كرد.
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      در مورد احساست نسبت به جنس مخالف هم توصيه مي كنم با روانپزشك مشورت كنيد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدکاظم یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    چه کار کنيم که درد بيضه و مثانه بعد از تحريک زياد و انزال نشدن,تسکين پيدا کنه?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      بهتر آنست که بعد از تحریک زیاد , انزال صورت گیرد ولی برای تسکین می توانید از مسکن های معمولی مثل ژلوفن استفاده کنید.
  • تصویر کاربر سجاداسماعیلی یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2327 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید اقای دکتر
    من خیلی وقته واریکسل دارم و الانم مشکلی ک واسم پیش اومده اینه ک وقتی ادرار میکنم بعد ادرار منی ب طور عادی خارج میشود هر 2 روز یک بار . و درضمن زود انزال هم شدم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      برای بررسی وضعیت واریکوسل بهتر است آزمایش اسپرم انجام دهید
      خروج منی بعد از ادرار بیماری محسوب نمی شود و ایرادی ندارد
      زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
      اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۲۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 225 مشاهده پرسش
    من از دیروز در ناحیه بیضه دچار درد هستم انگار که یک رگ از اطراف بیضه به سمت بالا زیر ناف سمت راست تیر میکشد. به خصوص وقتی به سمت راست در حالت نشسته خم میشوم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم. احتمال عفونت یا فتق یا واریکوسل یا کشیدگی و اسپاسم عضلانی و …… می باشد لذا در صورت عدم بهبوددرد بهتر است معاینه شوید و سونوگرافی انجام دهید
  • تصویر کاربر سروش شنبه ۲۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    انحنا آلت
    1. تصویر کاربر سروش پنجشنبه ۲۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام وقت بخیر و خسته نباشید. من حدودا 3 سالی میشه توجهم به انحنا و عدم نعوظ آلت م جلب شده آلتم انحنا رو به پایین و نایل به سمت راست داره متاسفانه همیشه دچار افسردگی خفیف بودم تا الان که به حد متوسط رسیده خیلی خسته شدم و میخوام بدونم چه راهی برای درمان وجود داره آیا باید عمل کنم چه نوع عملی هست آیا نتیجه میده عوارض و مزایای عمل چیه آیا این عمل در سطح جهان و کشورهایی خوب مورد تایید هست و انجام میشه و تنها راه درمان همین یک نوع عمل هست یا راه دیگه ای هم داره اگر بتونید ی توضیح مختصری با توجه به تصاویری که به پیوست میفرستم ممنون میشم چون من شهرستان هستم و راهم دوره و بفرمایید چه موقع حضوری مراجعه کنم. (و سوال بعدیم این هست که سه چهار روز هست که همینجوری بدون دلیل نوک آلتم سوزش کم و درد خیلی خیلی خفیف داره این چه دلیلی داره تا حالا همچین مشکلی نداشتم آیا جدی هست این درد و سوزش کم) ببخشید سوال دومم ی کم بی ربط بود ولی خواستم بدونم. ببخشید سوالم طولانی شد و وقت گیر اگر توضیح مختصری هم بفرمایید کافی هست. متشکرم
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      میزان انحنا زیاد نیست و جراحی الزامی نیست می توانید تا بعد از ازدواج صبر بکنید و اگر مشکلی بود در آنزمان اقدام به عمل کنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید