به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ندا.م دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام و خداقوت. آقاي دكتر من دختري ٢١ساله ام ك مدت دو ماه زيگيل تناسلي نوع٦و٥٤دارم،دكتر زنان بعد معاينه و تست پاپ اسمير به من گفت ك بايد فريز بشه و زيگيل داخلي ك سر واژنت زده بايد جراحي بشه و بعد از جواب پاپ اسميرم دكترم گفت كه بايد كلوپسكپي بشي مثل اينكه سلولاي دهاته رحمم حالت متاپلازي داره ولي هنوز نوبت نشده كه برم كلوپسكپي بيمارستان امام خميني تهران بخاطر اينكه منبع در اندي ندارم و نميخوام خونوادم متوجه بشن توان ماليم زياد نيست ميخوام براي درمان ا ين زيگيلاي روي پوستم خدمت شما برسم حدودا با چقد هزينه شما ميتونين برام انجام بدين خيلي ممنون ميشم كمكم كنين
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      تعداد زگیل هات خیلی زیاد هست و اگر همین تعداد باشد که در عکس مشخص است حدود 500 هزارتومان هزینه در بر خواهد داشت.
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر CO2
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
    2. تصویر کاربر ندا.م دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      مچكرم .عذر ميخوام با ليزر هزينش ٥٠٠تومن ميشه ؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      بله با ليزر CO2 هزينش ٥٠٠تومن ميشه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 785 مشاهده پرسش
    مهدی اقلیدی: با سلام و تشکر من مشکل نعوظ دارم 40 سال سنم هست و جواب آزمایش هام هم نرمال هست فشار خون دارم و والسارتان 80 میخورم همکاران پزشک سیلدنافیل تجویز کردن که یک ساعت قبل از رابطه مصرف کنم ولی من هر وقت میخورم تاثیر ندارد گاهی روزهای بعد اثر می‌کنهخواستم بدونم مصرفش روش خاصی داره و آیا ضرر نداره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      فشار خون و والسارتان از مواردی است که روی توان جنسی تاثیر منفی می گذارد.
      مصرف سیلدنافیل با شکم خالی و یک لیوان پر آب بیشترین اثر بخشی را دارد. در برخی افراد بدلیل نامعلوم تاثیراتش دیرتر شروع می شود.
      اگر در مصرفش افراط نشود اسیب جدی نمی رساند. ترجیحا بهتر است 50 میلی استفاده کنید
  • تصویر کاربر اتنا دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    من یک ماه ازمایش از نوع 18 اچ پی وی دارم 31 سالمه دکتر برام تقویت ایمنی بدن تجویز کردن و گفتن اگر بودجه دارین ای اچ سی سی رو تهیه کنین روزی 3 گرم ظرف مدت 3 ماه تا 6 کاملا خارج میشه البته با توجه به سنم گفتن
    من این قرص رو تهیه کردم نظر شما چیه ؟؟؟ هنوز نخوردم
    اقای دکتر فقط یک زگیل در کشاله ران دارم برای اون چی کار کنم ؟؟ کوتر یا کرایو ؟/؟؟
    اقای دکتر من در مدت این قرصها که مصرف میکنم میتونم بینیمو جراحی کنم برای انحراف ؟/ ممانعتی نداره ؟/ زنده باشید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      من این قرص رو تهیه کردم نظر شما چیه ؟؟؟ ………………………من هم توصیه می کنم استفاده کنید
      اقای دکتر فقط یک زگیل در کشاله ران دارم برای اون چی کار کنم ؟؟ کوتر یا کرایو ؟/؟؟…………………….لیزر از دو روشی که گفتید موثرتر است
      اقای دکتر من در مدت این قرصها که مصرف میکنم میتونم بینیمو جراحی کنم برای انحراف ؟/ ممانعتی نداره ؟/…………………………اطلاعی از این دارو بر روی انعقاد خون در دست نیست لذا شاید بهتر باشد احتیاط کنید و زمان جراحی را به تعویق بیاندازید یا دارو را بعد از جراحی شروع کنید.
      در ضمن با توجه به نوع 18 توصیه می کنم پاپ اسمیر و کولپوسکوپی هم انجام دهید.
  • تصویر کاربر عباس دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    با سونوگرافی پروستات متوجه شدم که پروستات من از اندازه طبیعی آن بزرگتر است- برابر نظر پزشک- من 58 سال دارم- آیا این مشکلی برای من ایجاد نمی کند؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      اندازه ی پروستات به تنهایی اهمیت خاصی ندارد و تابع سن (یعنی با افزایش سن بتدریج پروستات بزرگ می شود) و نیز تابع ژنتیک می باشد. لذا اگر در ادرار کردن مشکل جدی ندارید و همچنین آزمایش خون پروستات PSA طبیعی می باشد نیاز به اقدام درمانی ندارید.
  • تصویر کاربر Fatemeh دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 255 مشاهده پرسش
    من اطراف مقعدم زگیل تناسلی داشتم که متخصص زنان با لیزر برام سوزوندن. ولی الان نزدیک 2 ماه هست که داخل مقعدم احساس برجستگی های ریز میکنم.اول 2تا خیلی ریز بود الان خیلی بیشتر شده،حدود 15تا کمتر و یه برجستگی مثل تاول هس.ایا باید جراحی انجام بشه؟و هزینه رو میخوام‌ بدونم و الان میتونم قرس والآکسیلاویر مصرف کنم?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      ایا باید جراحی انجام بشه؟………………….اگر قابل رویت باشند لیزر درمان مناسب تری است نسبه جراحی یا کوتر
      و هزینه رو میخوام‌ بدونم ……………………..هزینه بعد از معاینه قابل ارائه هست
      و الان میتونم قرس والآکسیلاویر مصرف کنم?…………………والاسیکلوویر تاثیری روی درمان زگیل تناسلی ندارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید