به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر پیمان جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر بنده اواخر سال با ایجاد رابطه دچار کالامیدیا شدم کن چون چند سال قبل هم ظده بودم داروی داکسی سیکلین هر 12 ساعت و سپرو‌فلوکساسین 500 هر 8 ساعت به مدت یک هفته خوردم و خوب شدم مشکل من ابنجاست که چون متاهل هستم در اوایل که دچار بیماری شدم با خانمم خواستم رابطه داشته باشم از کاندوم استفاده کردم به لحاظ اینکه ویروس سرایت نکنه از فردای انروز سر التم قرمز شد و حساس که به شرتم میخوره درد اوره با مشورت دکتر عمومی از پماد بتامتازون استفاده کردم الان 5 روزه بهتر شده ولی خوب نه چکار کنم نگرانم دکتر میگه چون کاندوم سایزت نبوده و حساسیت به لاتکس داشتی و الت تو فشار بوده خون مردگی پیش اومده لطفا راهنمایی بفرمایید .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      بتامتازون پماد قوي براي اين مشكل هست بهتره از پماد هيدروكورتيزون شب ها و فقط روي ضايعه براي دو هفته استفاده كنيد. بتدريج برطرف خواهد شد.
  • تصویر کاربر والا جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 3563 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت آقاي دكتر بنده ٣6 سال سن دارم و ازدواج هم نكردم تقريبا دو سال هست كه شبها چند دقيقه بعد اينكه وارد رختخواب ميشم احساس ادرار دارم ولي ادرار رو توي مثانه احساس نميكنم و ادرار رو توي لوله خروج ادرار احساس ميكنم و در هنگام تخليه چند قطره خارج ميشه دوباره بعد از حدود يك ربع دوباره همين احساس رو دارم و دوباره تخليه ادرار به همين صورت هست ولي به محض اينكه خوابم ببره ديگه مشكلي تا صبح ندارم هر شب اين اتفاق هست بعضي وقتها يك بار بعضي وقتها ٢ بار حدود ٢ سال پيش هم به جنابعالي در مطبتون مراجعه كردم دستور لگن آب ولرم داديد ولي زياد تغييري ايجاد نشده سپاسگذار ميشم راهنمايي بفرماييد چون ميخواستم حضوري هم خدمت برسم در مطب. سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      با توضيحاتي كه فرموديد به نظرم بيشتر يك وسواس فكري است چونكه فقط در شب رخ مي دهد و همانطور كه فرموديد فقط چند قطره قبل از خواب هست. شايد بي توجهي به اين حس و مقاومت در برابر اين حس و نيز استبرا بعد از ادرار كردن شرايط تان را بهتر كند.
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    بنده جوانی ۲۱ ساله هستم، چند وقتی متوجه رگ های بسیاری ریز و باریکی روی بیضه هایم شده ام، البته باید بیضه هام رو در دستم بگیرم و پوستش را یکم بکشم تا بتوانم کامل این مویرگ ها را ببینم
    میخواستم بدانم ایا امکان داشتن واریکوسل وجود دارد؟
    تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام علائمي كه فرموديد نشانه ي واريكوسل نيست.
  • تصویر کاربر hhhh جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    زگيل تناسلي هس يا نيس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      خير زگيل نيستند.
  • تصویر کاربر فاطمه جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر ايا زگيل تناسلي ميتونه باعث بزرگ شدن لنف نود هاي كشاله ران به صورت دوطرفه و بدون درد بشه؟باتشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      خير زگيل تناسلي كلا باعث لنفادنوپاتي نمي شود.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید