به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
محمدرهنما یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1170 مشاهده پرسش
ایاا با مصرف کلومیپرامین می شود ازانزال زودرس وخود ارضایی جلوگیری نمود…بهترین قرص برای کنترل زود انزالی را معرفی نمایی.با تشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
کلومیپرامین یکی از داروهایی است که برای کنترل زودانزالی تجویز می شود و در کاهش خودارضایی هم موثر است. جدیدترین دارو داپوکستین است که احتمالا در بازار ایران نیست
-
- عكس
-
shAyan یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
اينم عكس بالاخره امد. دكتر بنظرتون با جراحي ناحيه اي كه داخل هس اضافه ميشه يعني طولش بيشتر ميشه
ممنونم -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
طول نهایی در حالت نعوظ تفاوت چندانی نخواهد کرد و لی با جراحی می توان از داخل رفتن آلت جلوگیری کرد و چربی را هم با لیپوساکشن می توان برداشت - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام مدتی اصلا نعوض ندارم و این موضوع تاثیر خیلی بدی تو زندگیم گذاشته بطور ک داعم عصبیم واسترس دارم نا گفته نممونه ک ب شدت کف دستو پاهام یخ ب دکترهای زیادی مراجعه کردم ک بعد از انجام ازمایش خون و تیرویدواسپرم و تجویز تستسترون وهاسی جی و ووووو تاثیری نداشت و قرص سید نافیل ب میزان کمی کمک میکنه اونم دردوز صد یا بیشتر اونم کم خواهشمندم کمک کنید وچاره کار چیه لطفا با توضیح وادرس مراکز درمانی مورد تایید با تشکر خواهشن پاسخو از طریق پیام در صورت لطف در ااسرع وقت بدید خیلی ممنون میشم باتشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
به نظر بیشتر علائم تان ریشه روانی دارد که باعث تاثیر در فعایت جنسی تان هم شده است در صورت تمایل به کلینیک سلامت خانواده جنب بیمارستان مصطفی خمینی مراجعه کنید
-
- اينم عكس.
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسی ارسال نشده است
-
- دکتر جون شرمنده ی سوال دیگه…این ک گفتید کیست اپیدرموییده دارو نمیخاد؟؟؟من از الان میترسم که تا اون موقع بزرگتر بشه دارو نمیخاد؟؟؟جراحیش چجوریه اتاق عملیه یا سرپایی چون من از عمل میترسم..این ک بزرگ شده و دورشم ریز ریز داره درمیاد پیشرفت نمیکنه ؟؟؟هزینه عملش چقده دکتر؟؟؟؟خیلی ممنون ک باصبر جواب میدین.دکتر دمتون گرمعکسش تو پرسش r79t514223
-
مرتضی یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
دکتر اگه شد علت ب وجود اومدنشم بگید مرسی -
مرتضی یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
اقای دکتر گفتم من 18 سالمه اگه مثلا تو سنین بالاتر بردارم بد میشه؟؟؟مرسی -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
این کیست خطرناک نیست و درمانش فقط جراحی هست و دارو تاثیری ندارد و همیشه هم نیاز به برداشتن نیست مگر از جهات زیبایی و راهی برای پیشگیری ندارد و علتش هم مشخص نیست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

