به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر بهمن چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 384 مشاهده پرسش
    باعرض سلام خدمت آقای دکتر،،،بهترین روش برای انجام واریکوسل چه عملی است و شما در چه بیمارستانهایی عمل واریکوسل انجام میدهید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      روش میکروسکوپیک. من این روش را در مرکز جراحی مادر انجام می دهم
    2. تصویر کاربر بهمن چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سپاس از شما،،
      بیمارستان محب مهر هم جراحی انجام میدهید،،،با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      در محب مهر جراحی سنتی واریکوسل را انجام می دهم نه میکروسکوپیک
    4. تصویر کاربر بهمن چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      خیلی ممنون
      اقای دکتر من بخاطر وقت بیمه خواستم زودتر عمل واریکوسل انجام بدم اما وقت شما تا ۲۷ مرداد پره که بیام ویزیت شم جهت عمل ،،ایا وقت زودتری میشه بگیرم یا حضوری بیام مطبتون،،،چون خیلی دوست دارم شما عمل
      من را انجام دهید،،،،با سپاس فراوان از راهنمایی و جواب دادن به سوالات ،،،،خدا خیرتون بده
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      من از ۱۲ تا ۲۶ مرداد در مسافرت هستم و امکانش نیست
    6. تصویر کاربر بهمن چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سپاس فراوان ،،سفر بی خطر،،،موفق باشید
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنون
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر كامياب سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    ايا اين ها زگيل تناسلي هستند؟
    لطفا با توجه به رنگ بگيد مثلا تصوير علامت زده با زرد يا … هست يا نيست
    يك دنيا ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      خیر زگیل نیستند
  • تصویر کاربر داود سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 362 مشاهده پرسش
    آقای دکتر سلام طی یک جلسه فوتبال درد کشاله ران گرفتم بعد از مدتی درد به زیر ناف کشیده شد حالا مدتی است با دویدن با سرعت تند یا فوتبال اون ناحیه تا چند روز درد میگیره رفتم متخصص مجاری ادراری آزمایش دادم فقط مقداری خون مشاهده شد بعد از سونوگرافی همه چیز در مثانه و کلیه و پروستات طبیعی ولی کمی بی نظمی مخاطی مثانه مشاهده شد که یک بسته سفلکسین توسط دکتر به من داده شد ولی دوباره بعد از فوتبال با دویدن شدید احساس درد میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      دو تا احتمال وجود دارد اول فتق و دوم کشیدگی عضلات منطقه ی مذکور
  • تصویر کاربر زهره سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    كليه سمت راستم مشكل تنگى حالب به لگنچه داره
    ٣5سالم هست و سه سال هست اتفاقى متوجه مشكلم شدم
    هر شيش ماه اسكن dtpaانجام ميدادم و چون ادرارم كامل تخليه ميشد
    دكترم اصرارى به جراحى نداشتن
    البته با چند تا متخصص مشورت كردم و همه ميگفتن جراحى لازم هست
    تا يكى از پزشكها گفتن تا وقتى ادرار تو كليه باقي نمونه و كامل تخليه بشه مشكلى نيست
    باردار شدم و يكسال هست زايمان كردم و ديگه براى اسكن نرفتم
    تا اينكه بازهم اتفاقى و تو سونوى چك آپ متوجه شدم همون كليه م كه مشكل تنگى حالب داشت يك سنگ ١٠ميلى مترى داره
    ميخواستم سوال كنم امكانش هست بدون جراحى ،مشكلم برطرف بشه؟
    با ليزر و سنگ شكن
    خيلى از جراحىِ كليه ترس دارم
    ترس از درد فراوانِ بعد از به هوش اومدن😭
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      با توجه به تنگی اگر هم سنگ شکن کنید احتمال دفع همه ی سنگ بالا نیست ولی شاید بشه لیزر به روش RIRS انجام داد
  • تصویر کاربر ستاره سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید.من یک دختر باکره هستم.که تا بحال رابطه جنسی نداشتم.اما هم استخر رفتم هم یک بار اون اپیلاسیون انجام دادم که حالا دچار زگیل تناسلی در قسمت مقعد اونهم یکی شدم.دکتر حالا قرار شده برای 13 مرداد کرایو انجام بدم و زگیلم رو برای آزمایش ببرم آزمایشگاه کیوان که روی خود زگیل کار کنن. من از قبل از اینکه بدونم به این ویروس دچار شدم هر روز مولتی ویتامین میخوردم و فیفول.و هر هفته یه ویتامین دی3.حالا به نظز شما کمکی به سیستم ایمنی من میکنه برای برطرف شدن ویروس.با توجه به اینکه لیمو ترش حتما باید بخورم در غذاهام.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      با توجه به شرایطی که می فرمائید احتمال بهبودی شما خیلی زیاد هست و صد در صد هست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید