به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
فرزاد یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
سلام
آقاي دكتر الان تقريبا 6 ماه ميشه كه من زير كيسه بيضه هام شديد خارش دارم و دست بهش ميزنم يا آب ميخوره اصلا نميتونم نخارونم . هيچ نشانه اي هم روي پوست نيست يا من نميبينم فقط خارش شديد و از شدت خارش زخم مانند ميشه . هيچ دردي و چيزي هم ندارم فقط خارش داره پدرمو در مياره واقعا .-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
می توانید پماد هیدروکورتیزون شب ها و لوسیون کلوتریمازول صبح ها بزنید برای 3 هفته
-
- سلام ببخشید من تو برگه سونوگرافیم نوشته اکسترا رنال پلویس درکلیه راست خواستم بگم چه عواملی باعث میسه ک اینطوری بشه و اصلا بخاطر چیه
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
مادرزادی هست و مشکلی ندارد
-
- سلام. ایا کوردی روبه پایین موجب عدم حفظ erection میشه ؟ و اینکه جراحی ترمیمی برای کوردی رو به پایین میتونه موجب افزایش طول و همینطور erection قویتر و طولانیتر بشه؟ مرسی
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام.
ایا کوردی روبه پایین موجب عدم حفظ erection میشه ؟………………..خیر
و اینکه جراحی ترمیمی برای کوردی رو به پایین میتونه موجب افزایش طول و همینطور erection قویتر و طولانیتر بشه؟…………….خیر
-
- باسلام
علت درد در آلت تناسلی وقتی فاصله نزدیکی بیش از ده روز میشود چیست؟ این اتفاق زمانی میافتد که پس از مدت زمان مذکور نزدیکی انجام شود یا گاها پس از ادرار مایعی شبیه منی چند قطره خارج شده و پس از آن دردناکی آلت شروع میشود، مشکل دیگر خروج چندقطره ادرار پس از اتمام ادرار و خارج شدن از سرویس بهداشتی می باشد.
ممنونم از راهنمایی شما-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام بیشتر موارد علت آن التهاب پروستات هست. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
-
- سلام اقاي دكتر خسته نباشيد. بنده دبي هستم و 5٠ روز قبل با سكس وركر رابطه جنسي سطحي داشتم(مالش الت تناسلي به واژن) در حد يك دقيقه. تا اينكه در مورد بيماري هاي مقاربتي خودندم نگران شدم رفتم تست hpv pcr انجام دادم از ترشحات مجرا نمونه برداري كردن جواب تست تيپ ١6 مثبت شد و خيلي منو نگران كرد. سه روز بعدش رفتم ازمايشگاه ديگه ي همين نوع تست رو دادم جوابش منفي شد ميخواستم بدونم كدوم ازمايش قابل اعتماده. امكانش هست تست اولي مثبت كاذب شده باشه. در ضمن نه اون خانمه زگيل داشت و منم تا الان هيچ زگيلي ندارم. عكس دو ازمايش رو براتون ميفرستم. لطفا منو از نگراني در بياريد. خيلي خيلي تشكر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
هم میتونه اولی اشتباه باشه و هم دومی این تیپ غالبا بدون علامت هست.
به نظرم بهتره واکسن گارداسیل را بزنید و اگر اهل دخانیات هستید ترک بفرمائید
-
امير یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
خيلي ممنون از اينكه جواب داديد. اهل دخانيات نيستم. ميخوام براي اطمينان دوباره تست بدم كه خيالم راحتشه. كي بايد ازمايش رو تكرار كنم. بعضيا ميگن حداقل بايد سه ماه فاصله بين تست قبلي باشه -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
من هم موافقم که برای اطمینان همان 3 اه بعد آزمایش بدهید
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

