به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
شهرام چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
ایا واریکوسل از بارداری جلوگیری میکند یا تاثیری روی بارداری دارد- سلام آقای دکتر
شوهر من ازمایش اسپرم داده دو بار که در هر دو ازمایش اسپرم صفر بود چند تا دکتر رفتیم که میگن بیضه ها کوچک هست
سونوگرافی از بیضه هم انجام دادیم که گفتن واریکوسل دو طرفه داره گرید 3و2 به نظر شما ممکنه ازو اسپرمی به خاطر واریکوسل باشه؟پیشنهاد شما چیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.آیا ممکنه با درمان واریکوسل اسپرم دیده بشه
ازمایش هورمونی هم داده که همه چی نرمال بوده.ممنون-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
سلام آقای دکتر
شوهر من ازمایش اسپرم داده دو بار که در هر دو ازمایش اسپرم صفر بود چند تا دکتر رفتیم که میگن بیضه ها کوچک هست
سونوگرافی از بیضه هم انجام دادیم که گفتن واریکوسل دو طرفه داره گرید 3و2 به نظر شما ممکنه ازو اسپرمی به خاطر واریکوسل باشه؟…………………….خیرپیشنهاد شما چیه؟………………………نمونه برداری از بیضه ها
-
- سلام اقاى دكتر من حدود دوهفته پيش روى التم زگيل تناسلى فيريز كردم الان تاول زده زخم شده خيلى نگرانم كه ايا جاى زخم روى التم باقى ميمونه يا نه ؟؟ ايا كامل از بين ميره ؟؟ اگه نرفت بايد از كرم خواصى استفاده كنم؟ خيلى از لحاظ ظاهرى نگرانم.. ممنون ميشم كمكم كنيد..
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
از کرم ترمیمی سیکالفیت استفده کنید
-
- سلام خسته نباشید اقای دکتر من قبلا باتوصیه شماpowerfitمصرف میکردم برابالابردن سیستم ایمنی ومبارزه بازگیل ها، الان سیستمم دوباره احساس میکنم اومده پایین و آلرژیم زیادشده و تبخال زده قسمت بیرونی دهانم، میترسم باز زگیل ها عود بکنن اگه سیستم دفاعی بدنم اومده باشه پایین، بنظرتون چه قرصی مصرف کنم تا سیستمم بره بالاو ازاین بیماری هابه دور باشم؟؟؟ خیلی میترسم که دوباره زگیل ها عود کنن چون هرکسی میبینه میگه تبخال بخاطر ضعف سیستم امینی بدنته
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
کپسول ایمیونس هم می توانید یک روز در میان استفاده کنید
-
- سلام وعرض ادب روز گذشته دخترم درقسمت مثانه احساس دردشدیدی داشت که وقتی که ادرارکرد خون زیادی ازش خارج شد وبعداز اون دردش بیشتر شد دفعه بعد خونی همراه ادارنبود ولی دفعه سوم خون داشت ولی کم بود ودردشم کمترشده بود
ممنون میشم اگر توضیح خوبی ارائه بفرمایید-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
معمولا بدلیل سنگ یا عفونت هست و اگر ادامه داشت باید مراجعه به پزشک داشته باشند
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

