به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Reza سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 280 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید دکتر من 16سالمه و اندازه التم از استخونه انه 12 سانته و التهمن حالت پنهان داره چون چاق هستم ولی نه خیلی چاق من نگرانم چون قطر التم زیاد نیست نسبت به هم سنام کوچیکه قطرش اما اندازش همون طور کهاز خودتون پرسیدم طبیعی بود دلیله قطر کمه الته من چیه لطفا بگید خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      طبیعیه ضمن اینکه کاریش نمیشه کرد

    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      طبیعیه ضمن اینکه کاریش نمیشه کرد

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر Milad سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر دکتر مرسی که به سوالاتم پاسخ دادید.فقط نگفتید که کی میتونم بیام برای عمل اخه من 30/8 کارم تعطیله و از 1/9میتونم بیام خدمتتون.اگه یه تاریخی برا اومدنم تایین کنید ممنون میشم چون راهم دوره از خوزستان میام میخوام وقتی بیام یکی دو روزه عمل کنم.سوال دیگه هم اون 4شب که بستریم وقتی سون 3هفته دارم باید بیمارستان بخوابم یا میرم خونه؟
    بعد 3هفته باید بیام پیش خودتون برا کشیدن سوند اگه برگردم خونه؟
    کی میتونم برگردم سر کارم؟که بدونم چقدر مرخصی بگیرم.
    لطف میکنید به همه سوالام مثل همیشه پاسخ بدید مرسی🙏
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      عکست رو مجدد بفرست ببینم تا یادم بیاد . شنبه 25 ام یکی رو بفرست بیاد نامه بستری بگیره و 4 شنبه 29 باید بستری شوید تا پنجشنبه سی ام عمل شوید

      .سوال دیگه هم اون 4شب که بستریم وقتی سون 3هفته دارم باید بیمارستان بخوابم یا میرم خونه؟…………………………..یه بار دیگه این سوالت رو بخون . نا امیدم نکن
      بعد 3هفته باید بیام پیش خودتون برا کشیدن سوند اگه برگردم خونه؟…………………………حتما چون قبلش باید تهران در جایی که من تعیین می کنم عکس بگیری تا مطمئن شویم همه چیز اوکی هست
      کی میتونم برگردم سر کارم؟که بدونم چقدر مرخصی بگیرم……………………….اگر با شوند میتونی بری یک هفته بعد از ترخیص اگر نمیتونی 3 هفته بعد از عمل

       

  • تصویر کاربر Mohsen سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
    سلام دکتر 28 ساله هسم و متاهل بیضه ی راست من درد میکنه گاهی تیر میکشه و کمی قرمز شده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.

  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 23844 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر میکرولیتیاز کلیه ب اندازه 2 میلی متر نیاز به درمان دارد؟ مدتی است در بالای شکمم سمت چپ ب سمت پهلو درد دارم ممکنه به خاطر این شن ریزه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      وقت بخیر میکرولیتیاز کلیه ب اندازه 2 میلی متر نیاز به درمان دارد؟…………………………….خیر

      مدتی است در بالای شکمم سمت چپ ب سمت پهلو درد دارم ممکنه به خاطر این شن ریزه باشه؟…………………………خیر

  • تصویر کاربر ali سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    باسلام وعرض ادب: بنده 42 سالمه بدون اضافه وزن دارای تحرک کافی و بدون مصرف دخانیات.چند وقتی که در حین رابطه جنسی نعوظ را از دست میدهم ، که شما فرمودید قرص سیلدنافیل 50به طور کامل یا نصفه مصرف کنم، این کار را انجام دادم خوشبختانه جواب خوب بود و اوکی هست ، سوالم از جنابعالی این است آیا همیشه باید قبل از رابطه این قرص را استفاده کنم .عوارض استفاده دراز مدت این قرص چیست . و آیا میشود دوز کمتری از آن را استفاده کرد و به چهار قسمت قرص را تقسیم کرد و یا قرص 25 میلی را نصف کرد.دارای غلظت خون هستم .باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      باسلام

      وعرض ادب: بنده 42 سالمه بدون اضافه وزن دارای تحرک کافی و بدون مصرف دخانیات.چند وقتی که در حین رابطه جنسی نعوظ را از دست میدهم ، که شما فرمودید قرص سیلدنافیل 50به طور کامل یا نصفه مصرف کنم، این کار را انجام دادم خوشبختانه جواب خوب بود و اوکی هست ، سوالم از جنابعالی این است آیا همیشه باید قبل از رابطه این قرص را استفاده کنم؟…………………..بله

      .عوارض استفاده دراز مدت این قرص چیست ؟………………………..عارضه ای ندارد

      و آیا میشود دوز کمتری از آن را استفاده کرد و به چهار قسمت قرص را تقسیم کرد……………………………بله

      و یا قرص 25 میلی را نصف کرد……………………………25 ندارد

      دارای غلظت خون هستم …………………………..هر 6 ماه فصد کنید

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید