به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر هیلدا جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
    ی هفتیه ای میشه متوجه این خال روی ناحیه تناسلی شد زگیله؟،
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      زگیل نیست

  • تصویر کاربر حیدر پنجشنبه ۱۶ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    سلام و وقت بخیر
    45 سال سن دارم و حدود 5 سال مبتلا به دیابت نوع 2 و فشار خون هستم . اسکن هسته ای قلب و اوکوی قلب هم رفتم و هیچ گونه انسداد عروق کرونر هم مشاهده نشد.
    . داروهای زیر رو روزانه مصرف میکنم : متفورمین 2 عدد /گلی بنگلامید 2 عدد / هیدروکلرتیازید 1 عدد / لوزارتان 25 میلی گرمی 2 عدد / آسپرین 80 یک عدد / یک روز درمیان هم اترووستاتین
    چندین ماهه این مشکل عدم پایداری نعوظ در من ایجاد شده که آزارم میده . هیچ گونه مشکل و تنش فکری هم ندارم که بگم از مشکلات روحی و فکری و روانی هست.
    میل جنسی در من بسیار بسیار زیاده اما این مشکل آزارم میده.
    نظرتون چیه جناب دکتر؟همجنین در مورد مصرف ویال ال -آرژنین نظرتون چیه؟ برای درمان موثره؟
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۶ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      من مصرف نصف قرص تادالافیل 10 میلی را روزهای فرد برای مدت نامحدود توصیه می کنم و ورزش و کنترل دقیق فشار خون و قند خون

  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    سلام
    من سوزش سر آلت داشتم کشت ادرار دادم باکتری اینترکوک داشتم یک ماه افلوکساسین خوردم بهتر شدم و دوباره دو روز بعد از تموم شدن قرص ها کشت ادرار دادم چیزی نبود جواب جفت آزمایش ها رو فرستادم براتون ولی هنوز گهگداری سوزش و مورمور شدن و خارش سرآلتم و نوک آلتم و اطرافش دارم دکتر رفتم آمپول سفتریاکسون دادن زدم همراه با سرم و کپسول داکسی سیکلین 100 به مدت 10 روز هر 12 ساعت یک عدد
    میخواستم نظر شما رو بدونم؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      شاید در حال حاضر فقط یک التهاب باشد و اگر نوک مجراست با پماد هیدروکورتیزون چشمی بتدریج بهتر شود هر شب موقع خواب بزنید که کمی هم داخل مجرا برود.

  • تصویر کاربر فرشته جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    رابطه جنسی جز جدی و مهم زندگی زناشویی هستش، و کنار گذاشتنش باعث مسئله میشه ، در حین دوره درمان زیگیل چرا باید رابطه جنسی نداشته باشیم ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      با شما کاملا موافقم ولی تداوم رابطه میتونه در بهبود زودتر ضایعات اختلال ایجاد کند. اگر برای شما و همسرتان زدن هر از چندگاه زگیل مشکلی ندارد نیازی به قطع رابطه ی جنسی نیست

  • تصویر کاربر Mahsa جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر ببخشيد من رفتم ازمايش دهان دادم براي اچپيوي ٣ هفته از رابطه گذشته بود پيش دكتر كيوان ازمايشگاه ويروس شناسييش اين ازمايش درسته مورد تاييد هست ازمايش دهان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      هم بله هم خیر

      منفی بودن آزمایش ارزشی ندارد ولی مثبت بودنش قابل توجه هست

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید