به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر احمد شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 347 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر به مدت دو هفته است که بعد از کلاهک درقسمت بدنه قرمزی به صورت دو جادارم از پماد ویتامین اد استفاده میکنم البته نه درد داره بعصی مواقع سوزشلطفا راهنمای کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.

  • تصویر کاربر سجاد شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    سلام،
    چندباری به آلتم فشار اومد الآن موقع نعوظ درد دارم وسط آلتم ،، موقع لمس مثل یه رگ سفت هم حس میشه اگه التهاب باشه چه دارویی مناسبه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      کپسول سلکسیب 100 هر 12 ساعت

  • تصویر کاربر Mm شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 365 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید.آقای دکتر من آزمایش اسپرم دادم دو مرتبه هیچ مشکلی نداشتم اما چند روز پیش آزمایش dfi دادم و جوابش ۳۸٪ بود.بنظرتون چه باید کنم و درمان داره؟چقدر میتونه خطرناک باشه؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      معاینه بیضه توسط ارولوژیست شوید و کپسول پروفرتیل هر 12 ساعت بخورید برای 3 ماه

  • تصویر کاربر Saraa شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 268 مشاهده پرسش
    سلام دكتر
    دكتر همسرم حدود يكسال و نيم كه دگير زگيل تناسلي هست و بار ها درمان و فريز كرده ولي نتيجه نگرفته و هر سري زگيل جديد در مياد
    ما در طول اين مدت باهم رابطه داشتيم
    من از همون ابتدا چند بار به دكتر مراجعه كردن و دو كمال تعجب گفتن كه شما ندارين و نداشتين عجيبه كه نگرفتين حتما بدنتون به اين ويروس مقاوم بوده و واكسن دادم يه من كه نزدم
    ازمايش hpv ندادم ازمايش پاپ اسمير گرفتن
    الان ميخوام ازمايش hpv بدم كه مشخص شه خوب نشدن همسرم از كجااست خواستم قبلش كامنت بذارم و كمك بگيرم از شما
    بسيارر ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      نتیجه آزمایش هر چه که باشد در این زمینه کمکی به شما نمی کند و پاسخ پرسش شما را نمی دهد

  • تصویر کاربر سارا شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    با سلام دختری 29 ساله هستم مدت چند سال است دچار بی اختیاری ادرار شده ام.جدیدا نوار مثانه انجام دادم که تشخیص مثانه عصبی بود و الان مدت 3 ماه است از قرص یوریناسین 5 صبحها و قرص پرازوسین1 شبها استفاده میکنم که خدا رو شکر تا الان بد نبوده اما از انجایی که قرص یوریناسین گران قیمت است خواستم بدانم اگر به جای ان از اکسی بوتینین 5 استفاده کنم ایا امکانش هست و اینکه ممکن است اثر کمتری نسبت به یوریناسین داشته باشد؟ خیلی ممنون میشم اگر جواب من را بدهید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      تولترودین 1 میلی صبح و شب استفاده کنید

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید