به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر آتش سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 179 مشاهده پرسش
    میخاستم باجراحی طول آلتم رو افزایش بدم تصمیمم جدی هست میخام بدونم شما عمل میکنین ودرباره هزینش بدونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
      سلام
      برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
      https://drjabbari.com/1954
  • تصویر کاربر دانيال سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    زير بيضه سمت راستم چيزي مثل يك جوش صفت ايجاد شده
    چيكار بايد بكنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر MIna سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    با عرض سلامـ خدمت دکتر
    یکی از اقوام ما همین مشکل رو دارن عمل کردن درش اوردن منتها میگن باید شیمی در مانی بشه هشت جلسه اگه لطف کنید یکم واضح تر بگین به ما که چی شده ممنون میشم ازتون خواهش میکنم همه خانواده نگرانن انگار دکتر ها گفتن خدایی نکرده سرطانه اگه هم خواستین میتونم ازمایش های ایشونو نشونتون بدم خواهش میکنم آقای دکتر کمکمون کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر پویا سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    جناب دکتر . حفره های که در پوست ناحیه انتهایی آلت و کیسه بیضه قرار دارد (چهار تا به شکل دایره ای که سطحی هستند)غیر طبیعی است ؟ و نیاز به درمان دارد ؟(هیچگونه آلودگی و یا ماده ای از آن خارج نمیشود)
    و ایا ماندن جوش در قسمت آلت تناسلی به صورت طولانی مدت(یک ماه و بیشتر) نشانه ای از بیماری ست؟
    با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 379 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما آقای دکتر ببخشید من تقربین 7 روز میشه احساس زیاد دارم به دستشویی رفتن ینی وقتی از دستشویی میام بیرون بازم احساس دارم ن عفونت ادرار دارم و نه چیز دیگه سه سال همینطور شدم دکتر گفت خودت بگیر تا به حالت قبل برگردی ینی بی اعتنا باشی دوره قبل به مرور زمان درست شد الان میخواستم بپرسم دارویی شما پیشنهاد می‌دین که بهم کمک کنه تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۶ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید